úterý 9. května 2017

Zrozen ze vzdoru - Kapitola 18



Felicia sedela vonku pred kanceláriou svojho agenta s kameňom v žalúdku. Tri dni zápasila s tým, čo urobí ohľadne odchodu od Talyna.
Stále nemala žiadnu odpoveď.
Posledné, čo chcela, bolo ublížiť mu. To samo o sebe je napovedalo, čo potrebovala urobiť. Ale bolo oveľa ľahšie to povedať ako urobiť. Najmä preto, že sa zdalo akoby ju nechcel vo svojom živote.
„Felicia? Riaditeľ vás prijme.“
Sťažka prehltla, postavila sa a vošla do elegantnej kancelárie, kde jej agent, riaditeľ agentúry, sedel za svojim ebenovým pracovným stolom. Usmial sa, keď ju uvidel.
„Poď, Felicia,“ Gestom ukázal na postrovanú stoličku pred svojim stolom. „Posaď sa.“
Nohy sa jej triasli, ale poslúchla.

„Predpokladám, že chceš hovoriť o novej zmuve?“
„Áno. Zväčša. Nerozumiem, ako som mohla byť ponúknutá niekomu inému.“
„Popravde, nebola. Volali a pýtali sa priamo na teba. Zdá sa, že sekretárka, ktorá nás kontaktovala, obvolávala všetky agentúry, aby ťa našla, avšak všetko, čo vedeli bolo tvoje krstné meno a meno patróna. Bola veľmi nadšená, keď zistila, že našla správnu agentúru, ktorá mala s tebou zmluvu.“
„Samica?“
„Mmm, áno.“ Vytiahol súbor na svojom počítači. „Podmienky sú neuveriteľné. Kým tvoje bývanie nebude už tak grandiózne alebo tak blízko tvojej školy, tvoj nový patrón je ochotný odkúpiť súčasný kontrakt plus zaplatí ohromný poplatok agentúre za predčasné ukončenie.“
Felicia zízala. Jedna z podmienok, na ktorej bezpodmienečne trvala, bola lokalizácia jej bytu. Kým Talyn jej láskavo poskytol transport, väčšina patrónov nie a Eris bol preľudnený na spoliehanie sa verejnej dopravy, ktorá by ju nemusela dopraviť včas do školy.
„Ja viem!“ povedal agent, ktorý si nesprávne vysvetlil výraz jej tváre. „Je to neuveriteľné, že bol tak veľkorysý. Ale povedal, že chce tvoje služby okamžite... počas štandardného andarionského týždňa.“
„Môžem sa opýtať, kto je ten patrón?“
Postrčil spis priamo k nej. „Veliteľ Merrell Anatole.“
Žlč sa jej navalila až do krku a hnev ju obalil. Jemne posunula spis späť k agentovi.
„Odpoveď  je nie.“
Nadvihol obočie. „Nemôžeš povedať nie. Zvlášť nie pri sume, akú ponúka.“
Zdesena s neho zízala. „Verím, že môžem.“
Teraz už hnev zatemnil jeho oči. „Ak to odmietneš, nemôžeme ťa ponúknuť ani tvojmu súčasnému patrónovi. Celú periódu. Budeš musieť začať od začiatku. Len tentoraz už nie si panna a nebudú rovnaké vyjednávacie podmienky.“
Vstala a prstom poklepala po spise. „Toto nie je o mne. Toto je o veliteľovi, ktorý sa snaží ublížiť Talynovi a ja odmietam byť toho súčasťou. Jediný dôvod, prečo to robí, je, že jeho brat ma zákaz uzatvárať zmluvy s agentúrou potom, ako už zabil jednu spoločníčku. Bez urážky, ale to radšej budem na ulici ako prostitútka. Ak ma budete nútiť, opustím túto agentúru.“
Pri jej slovách sa uškrnul. „To nemôžeš. Dlhuješ nám 10 rokov poplatkov za aktuálnu zmluvu. S tým si súhlasila, keď si nastupovala a za tréning.“
„Dobre. Odkúpim ju.“
„A máš pol milóna kreditov? To sú odkupné podmienky a poplatky.“
Zatemnilo sa jej pred očami. Drahí bohovia, keby mala toľko peňazí, nemusela by predávať svoje panenstvo. „To nie to, čo som podpísala.“
„Sú to poplatky, ktoré zaplatil tvoj patrón a poplatky, s ktorými súhlasil, že zaplatí Anatole za ďalších desať rokov.“
Talyn platil päťdesiat tisíc kreditov na rok, len aby ju mal? Svätí bohovia! Bolo to päťkrát viac než normálne. Zbláznil sa? A k tomu jej ešte platil na živobytie, univerzitné poplatky, štipendium a plat.
„Si jediná, koho chcem, Felicia.“ Naozaj nežartoval, keď to vravel.
Každý kredit, ktorý zarobil v armáde, išiel na ňu. Pravdepodobne aj viac, vzhľadom na jeho kastu. Z čoho, dočerta, žil on?
A nikdy jej nepovedal, aby sa krotila ohľadne peňazí. „Tvoj komfort a bezpečie sú moje priority.“
Ak ho predtým nemilovala, tak teraz určite.
Slzy ju dusili. „Nezruším Talynov kontrakt. Zoženiem peniaze na vyplatenie.“
„Ako? Až tak atraktívna nie si.“
Túžila mu dať facku do jeho arogantného a urážlivého výraz tváre. Ale nemohla si dovoliť súdiť sa. Potrebovala každý kredit na vyplatenie.
„Zoženiem vaše kredity.“
„Takže ti pošlem e-mail s účtom. Máš pätnásť dní na vyplatenie alebo prijmeme Anatolovu zmluvu.“
Na klávesnici stlačil tlačidlo Odoslať. Okamžite jej zazvonil komunikátor, oznamujúci, že jej prišla pošta.
„Teraz, ak ti to nevadí, mám prácu.“
V závrati a v šoku, vzala do rúk komunikátor a chcela umrieť, keď uvidela plnú čiastku, ktorú dlžila agentúre. . 524 050.
Jej myseľ sa zastavila. Dokonca ani jej brat nemal toľko peňazí. Nikto, koho poznala. Až na možno jej otca. Ale ten by ju vysmial, ak by sa odvážila požiadať ho o takú sumu.
Čo urobím?
Radšej sa zabije, ako by dovolila monštru ako Anatole sa jej dotknúť. Vyšplhala sa do transportu, zadala adresu domov a otvorila si svoj bankový účet. Nemala ani tri tisíc a to ani so svojim sporiacim účtom, ktorý mala od svojich štrnástich rokov. Srdce jej lámalo a zmenila adresu na adresu k jej matke. Otočil sa a zamieril opačným smerom. Dusiac vzlyky, zavolala Talynovi, ktorý bol sám v ich byte.
„Maj...“ jeho hlas sa zastavil. „Poručík Batur.“
Aj keď nemala zapnuté video, utrela si slzy z tváre. „Ahoj, zlatko. Nevadí, ak sa zastavím ešte u mamy?“
„Vôbec. Je všetko v poriadku?“
„Iste. Prečo sa pýtaš?“
„Hovoríš divne. Akoby si bola naštvaná. Stalo sa niečo v agentúre?“
Viac sĺz jej padalo, ako ju bolelo mu to povedať. Ale nepotreboval to počuť hneď.
„Len normálne blbosti.“
Prikrčila sa, keď požiadal o videohovor. Znovu si utrela líca a zhlboka sa nadýchla, než ho prijala.
„Ahoj, krásavec.“
Zamračil sa na ňu. „Potrebuješ, aby som išiel s tebou?“
Jeho ohľaduplnosť ju dusila. Nezáležalo na tom, čo sa dialo, vždy ju dával na prvé miesto.
„Potrebujem, aby si oddychoval. Nemal by si opúšťať posteľ. Vieš to.“
Ešte viac sa zamračil. „Pôjdem, ak ma budeš potrebovať. Stačí len slovo.“
Prstom prešla línie jeho tváre na obrazovke. „Ďakujem. Ale nevidela som mamu už niekoľko týždňov. Chceš, aby som ti niečo doniesla, kým som vonku?“
„Nie. Som v pohode. Len buď v bezpečí.“
„Budem. Teraz si ľahni a odpočívaj.“
„Rozkaz, madam.“ Pobozkal si prsty a podržal ich na obrazovke.
Usmievajúc sa, zopakoval to gesto predtým, ako zložila a sedela v tichosti, kým rozmýšľala nad všetkými legálnymi cestami, ako by mohla získať peniaze.
Vždy ešte môžem vykradnúť banku.  Byť väzňom bolo akceptovateľnejšie než byť s Anatolom. Transport zastavil pred domom jej matky. Felicia zaplatila a zamierila k dverám. Vybehla po schodoch a čakala, kým ju mama vpustí do komplexu. Akonáhľe vstúpila do haly, jej matka ju už čakala pri dverách.
„Čo sa deje?“
Felicia začala okamžite plakať, ako sa hodila mame do náručia a povedala jej všetko.
Jej vysoká, elegantná a pôvabná mama ju zaviedla do kuchyne a pripravila čaj.  Nehovorila, kým jej Felicia nevyrozprávala celú jej dilemu.
„Čo mám urobiť, mami?“
Matka jej podala škatuľu s keksíkmi. „Čo som ti hovorila o tom byť spoločníčkou?“
„Nezamilovať sa.“
„A čo bola prvá vec, ktorú si urobila?“
„Nemôžem si pomôcť.“ Felicia vytiahla komunikátor, aby matke ukázala fotku Talyna v uniforme.
„Vedela by si povedať nie tejto tvári?“
„Je pekný. Ale—”
„Nepoznáš ho, mama. Nie je ako ostaní. Stará sa o mňa ako o milovanú manželku. Je jedinečný a milý. Zábavný. Vrúcny.“
„Aj tvoj otec sa o mňa vtedy staral. Kým ho jeho žena nedonútila nás opustiť. Aj keď som sa vzdala všetkého, len aby som mohla byť s ním, vrátane podpory mojej rodiny  a zvereneckého fondu, už sa neobzrel.“
To bola pravda. Ale Talyn nebol jej otec. „Talyn sa nemôže legálne oženiť.“
„Myslíš, že to ho robí lepším, Felicia? Ak s ním ostaneš, nikdy nebudete môcť mať deti.“
Potriasla hlavou. „Nemôžem byť Anatolova milenka. Ani na päť minút, nie to ešte na desať rokov. Je to netvor ako jeho brat.. s ktorým by sa o mňa pravdepodobne aj delil. To sa radšej skôr zabijem.“
„Nebuď melodramatická.“
„Som smrteľne vážna. Pri tej predstave mám husiu kožu.“
 Jej matka si unavene vzdychla. „Mám päťdesiat tisíc, ktoré ti môžem požičať, ale musí to byť pôžička. Nemám toľko peňazí a to je všetko, čo mám našetrené. Možno by sme mohli dohodnúť splatkový kalendár s tvojou agentúrou.“
Vyvalila oči na mamu.
„Povedala som možno.“ S ťažkým povzdych sa napila čaju.
„Odkedy si sa narodila, si bola nemožná, dieťa. Nikdy si nič nerobila tou ľahšou cestou.“
„Ja viem.  Pracujem na tom už viac rokov tvojho života.“
Jej matka si odfrkla. „Áno. To hej.“ Vzala Feliciu za ruky.
„Ale tiež si moje nádherné dievčatko. A urobím všetko, aby som ti pomohla. Vieš to. Daj mi pár dní, nech sa porozprávam s tvojím otcom a uvidíme, či sa mi podarí niečo dohovoriť s tým starým capom.“
 Felicia zadržala ďalší vzlyk pri takej zbytočnosti. „Neplatil mi ani školu. Prečo by to robil?“
„Nepýtala si sa ho. Nechcela si to.“
„Ok. Predhadzuj mi pravdu. Ale neľúbi ma. Nie tak, ako miluje svoje legálne deti. Vieš to.“
„Stále... si jeho krv. Požiadam o pôžičku. Ak by aj nemal toľko, aspoň ho požiadam, nech je spolužiadateľ pôžičky z banky alebo jedným z jeho invenstorov.“
„To by si urobila?“
Jej matka sa na ňu udivene pozrela. „Nie som úplná bezcitná mrcha. Si moja dcéra a nechcem vidieť, ako sa staneš figúrkou niekoho ako je Anatole. Očividne ťa chce len využiť ako odvetu Talynovi. Len bohovia vedia, čo by ti potom urobil. Skôr by som ho zabila, ako dovolila nech ti ublíži tak, ako si myslím, že zmýšľa.“
„Ďakujem, mami.“
Mama ju pevne objala a pobozkala na hlavu. „Usmej sa pre mňa, dcérka. Ver v bohov, ako som ťa učila. Nájdeme spôsob, ako ťa z toho dostať. Sľubujem.“
Zvyšok popoludnia strávili doháňaním strateného času. K večeru sa už Felicia cítila oveľa lepšie. Stále nemala žiadne reálne riešenie, ale pomohlo jej vedomie, že jej matka je na jej strane.  Na ceste domov sa zastavila v svojej obľúbenej reštaurácii a vzala pre nich večeru. Napísala Talynovi a zamierila k ich bytu.
Ako sa blížila k hlavným dverám, padol na ňu tieň.
„S dovolením.“ Povedala, snažiac sa obísť muža bez toho, aby sa na neho pozrela. Železným zovretím ju niekto chytil za ruku.
Zalapala, pozrela sa hore priamo do tváre Chrisena Anatola. „Pustite ma!“
Strčil ju k stene budovy. „Žiadna zasraná šlapka neodmietne môj kontrakt. Kto si myslíš, že si?“
Felicia ho udrela igelitkou s ich večerou a snažila sa utiecť.
Chytil jej zápästie a zovrel jej ho za chrbtom tak silno, až si myslela, že odpadne. Zdrapil ju za šaty, roztrhal ich a ťahal ju smerom k transportu. „Ukážem ti, čo sa stane kurvám, ktoré nevedia, kde je ich miesto.“


18 komentářů:

  1. Děkuji za kapitolu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ja som Theresa Williams Po dlhoročnom vzťahu s Andersonom sa rozišiel so mnou, urobil som všetko možné, aby som ho priviedol späť, ale všetko bolo zbytočné, chcel som ho späť tak veľa kvôli láske, ktorú mám pre neho, Prosila som ho so všetkým, urobila som sľuby, ale odmietol. Vysvetlil som svojmu problému svojmu priateľovi a navrhla, že by som radšej mal kontaktovať kúzelníka, ktorý by mi mohol pomôcť, aby som mu dal kúzlo, aby som ho priviedol späť, ale ja som druh, ktorý nikdy neveril v kúzlo, nemal som inú možnosť než to skúsiť, ja Poslal kúzelník a povedal mi, že nie je žiadny problém, že všetko bude v poriadku pred tromi dňami, že môj ex sa vráti ku mne pred troma dňami, on dal kúzlo a prekvapivo druhý deň, to bolo okolo štyridsať hodín. Môj ex mi volal, bol som tak prekvapený, odpovedal som na volanie a všetko, čo povedal, bolo, že bol tak ľúto, že všetko sa stalo, že chcel, aby som sa k nemu vrátil, že ma tak veľmi miluje. Bola som taká šťastná a išla k nemu, a tak sme začali šťastne žiť spolu. Odvtedy som sľuboval, že každý, koho viem, že má problém so vzťahom, by som pomohol takejto osobe tým, že by som ju odkázal na jediného skutočného a mocného kúzelníka, ktorý mi pomohol s vlastným problémom. E-mail: drogunduspellcaster@gmail.com ho môžete poslať e-mailom, ak potrebujete jeho pomoc vo vašom vzťahu alebo inom prípade.

      1) Love Kouzla
      2) Lost Love Spells
      3) Rozvodové kúzla
      4) Manželské kúzla
      5) Viazanie pravopisu.
      6) Oddeľovacie kúzla
      7) Zakázať minulosť milenca
      8.) Chcete byť povýšený v kancelárii / loteriu
      9) chcú uspokojiť svojho milenca
      Ak máte problém s trvalým riešením, obráťte sa na tohto skvelého muža
      Prostredníctvom drogunduspellcaster@gmail.com

      Vymazat
  2. Moc děkuji za kapitolky....

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečná vďaka za preklad... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji mnohokrát za skvělý překlad a korekci další kapitolky !!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Knihomolka.3659. května 2017 12:07

    Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  6. A dočerta :-( :-( toto nevyzerá dobre:-( :-(
    vdaka za preklad a korekciu a som zvedavá na pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ou som zvedava čo bude ďalej ...ďakujem za ďalšiu kapitolu 😀

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji za další kapitolu. Katka

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem. Krásne to pribúda :) Tinushka

    OdpovědětVymazat
  10. Dakujem za pokracovanie. GabiM

    OdpovědětVymazat
  11. Ďakujem za ďalšiu kapitolu:)

    OdpovědětVymazat
  12. děkuji moc za další kapitolku :)

    OdpovědětVymazat
  13. ďalšia skvelá kapitola, díky moc za preklad.

    OdpovědětVymazat