středa 19. října 2016

Zrozen ze vzdoru - Kapitola 3


„Reportéri nemajú povolenie sem  vstupovať. Budete mať---“
„To je v poriadku,Erix. Je tu so mnou.“
Felicia sa pozrela poza obrovského, zúriaceho plešatého samca, ktorý stál pred ňou a uvidela Talyna sediaceho na ošarpanej lavici v schátranej šatni. Nebolo to to, čo si predstavovala pre predbojové územie šampióna.

Jej úsmev zmizol, keď si uvedomila, že druhý samec práve zakrýval hrôzostrašné modriny na Talynovom tele. „Zmeškala som zápas? Myslela som si, že nezačne skôr ako za pol hodinu.“
Erixovi sa spustil tik na brade, keď sa otočil k Talynovi a uväzoval mu ruky tak, aby nemohol použiť pazúry na svojho protivníka a spôsobiť mu jazvy. „Nezmeškala. Toto je od jeho veliteľa.“
Felicia sa zamračila. „Nerozumiem.“
Talyn sa sucho zasmial. „Anatolove stávky proti mne.“
„A tiež jeho hrdlorezy, ktorí sa snažia vymlátiť toho chlapca zakaždým, keď má ísť do ringu, aby ho znevýhodnili.“
Cítila sa mizerne po tých novinkách.
Talyn jej prešiel obviazanými rukami jemne po tvári a hanblivo sa usmial. „To je v poriadku. Bolesť je môj najlepší priateľ.  Len ma robí ešte viac odhodlaným sledovať ho plakať ako decko, keď stratí svoje peniaze.“
Pustila mu ruku a ostro sa nadýchla, keď sa manažér dotkol hroznej modriny na jeho chrbte.
„Počkajte,“ povedala, odstrkujúc muža vedľa. „Nechajte mňa.“
Ferrick povytiahol  obočie. Stretla sa s jeho úškrnom bez mihnutia oka. „Som licencovaný fyzioterapeut a študent medicíny. Môžem mu pomôcť.“
Talyn jej vzal ruku a priložil si ju na líce. Andarionské gesto extrémnej náklonnosti.
„Ferrick a Erix, zoznámte sa s mojou Feliciou.“
Ferrick sa presunul, aby to mohla prebrať za neho.  „Má obmedzenú pohybovosť pravého ramena. Ak by si mu to vedela rozhýbať, boli by sme ti vďační.“
„Je tu niekde stôl, kde by si mohol ľahnúť?“
Erix ukázal smerom ku skrinkám. „Tam vzadu.“
Jemne potiahla Talyna, aby ju tam nasledoval. „Nemôžeš zápas odložiť?“
Potriasol hlavou. „Len pre smrť alebo vojenský rozkaz. Čokoľvek iné sa trestá.“ Pri stole zaváhal. „Hlavou dolu?“
„Áno.“ Počkala kým si ľahol, predtým ako sa dotkla jeho chrbta a mohla zhodnotiť, čo všetko bolo na ňom napáchané. Bolo to horšie ako sa zdalo. „Oh,Talyn,“ Chcelo sa jej plakať nad tým, ako bol dobitý. A to ešte ani nevstúpil do ringu.
„Naozaj. Je to v pohode Felicia. Ver mi, nie je to najhorší kopanec, čo som kedy dostal. Aj to boli od mojej matky za to, že som nedal v noci dole záchodové dosku.“
Prevrátila oči nad jeho nekonvenčným humorom. Vzhľadom na jeho masívnu veľkosť a svalnatosť, vážne pochybovala, že by jeho matka niekedy položila čo i len prst na neho. „Nikto by to nemal robiť.“
Nadvihol hlavu, aby sa na ňu mohol pozrieť. „Budeš si myslieť, že som totálne chorý bastard, ak poviem, že som sa rád nechal nakopať, ak môžem cítiť na sebe tvoje ruky?“
Prešla mu palcom po líci, ako sa jej po tých slovách nahrnuli slzy do očí. „Áno.“
Usmial sa na ňu. „Dobre. Nechcem žiadnu pretvárku medzi nami.“
Pobozkala ho na líce a vrátila sa k jeho ramenu a chrbtu, kde bola očividne napáchaná najväčšia škoda.
„Talyn! Je čas.“ pripojil sa k nim Ferrick.
Felicia ustúpila, keď sa Talyn posadil a vzal si koženú masku s ornamentmi od Ferricka. Nasadil si ju, pričom jediná časť, ktorú bolo vidieť, boli jeho biele oči a červený pásik okolo jeho vonkajšej dúhovky.
„Vyzeráš, akoby ti mimozemšťan jedol tvár.“
Načahujúc sa pre kryty na predlaktia, sa zasmial na jej poznámke. „Erix má pre teba miesto vpredu, rezervoval ho.“
Zamračila sa, ako tak nad všetkým premýšľala. Dobre, teraz už totálne chápala, prečo sem jeho matka vôbec nechodila. „Ak ti to nevadí, radšej by som ťa počkala tu. Naozaj nechcem vidieť, ako ťa budú biť. Ale som tu pre teba, ak by si ma potreboval.“
Nevyzeralo to, že by ho jej odmietnutie vôbec šokovalo, ako boxoval do vzduchu na uvoľnenie svalov.
„Dobre. Za chvíľu sa vrátim.“
Pomaly sa priblížila k jeho ramenám a objala ho. „Veľa šťastia.“
Talyn si vychutnával ten pocit, že ho niekto drží. Nikto ho takto neobjal, odkedy bol malý chlapec.
„Kladivo! Poďme!“
Neochotne ju pustil a zamieril do ringu. Ako došiel k dverám, obzrel sa a videl, že ho pozoruje. Dočerta, bola nádherná. Ako éterické stvorenie. Stále nemohol uveriť, že súhlasila s jeho prijatím, vzhľadom na jeho postavenie. Že ešte neutiekla vreštiac k najbližším dverám, aby sa zachránila. Všetko, čo musel urobiť, bolo nenechať sa dnes zabiť. To by naozaj dobabralo jeho ďalšie plány do budúcna. Nasadil si chránič svojich tesákov a žmurkol na ňu.  Naozaj o tom nežartoval. Mať ju pri sebe je viac ako sa nechať umlátiť. Bohovia vedeli, že bol bitý aj za oveľa menej.

Neistá a vydesená za Talyna, si kúsala nechty ako sa prechádzala po zadnej miestnosti a počúvala zvuk davu. Počula povzbudzovanie aj vypískavanie tak hlasno, až sa triasli steny okolo nej. Nič z toho jej však nenapovedalo, ako sa Talynovi darí.
Či vyhrával alebo prehrával.
Časť z nej umierala to vedieť, ale to, čo povedala, myslela vážne. Nemohla vystáť myšlienku na to, že by sa pozerala, ako ho iný súper mláti. Zvlášť nie s divokosťou, s ktorou by do toho išiel a len pre zábavu iných. Ring patril medzi najpopulárnejšie športy v Andarii. A tiež k najbrutálnejším.
Každoročne tucty bojovníkov umieralo v ringu. Ešte viac tuctov po skončení zápasu, pre ich zranenia, ktoré utŕžili počas boja. Aj keď mali masky a chrániče rúk proti zraneniam, neboli žiadne iné pravidlá hry. Bojovali, kým jeden z nich neležal na podlahe. Nech to akokoľvek dlho trvalo.
Hlasný, ohlušujúci rev sa stupňoval a nasledoval ho neznámy zvuk alarmu.
Bol koniec?
Kúsajúc si pery, vykročila k dverám. Zadržiavala dych, až kým nezbadala Talyna idúc smerom k nej po chodbe so zúrivosťou v očiach. Krv mu presakovala cez masku na tvári. Pokrývalo ho viac rezov a modrín. Ale nezdalo sa, že by ho jeho zranenia zaujímali.
Hneď ako ju zbadal, zhodil masku, vybral si chránič a uškrnul sa na ňu. „Stále neporazený.“
Hrdá, ale úprimne aj vystrašená z tejto jeho stránky, že mu vôbec neprekáža krvácanie, ťažko prehltla. Videla clonu smrti, ktorá ho pokrývala. „Si v poriadku?“
„Áno. Pocítim to až neskôr. Práve teraz...“ Zdvihol ju do vzduchu akoby nič a pritisol si ju k sebe bližšie. Už sa ho chystala objať rukami, keď zbadala krvácajúce rany na jeho chrbte. Tá bolesť ho musela zabíjať. „Musíme ti dať niečo proti bolesti.“
Potriasol hlavou ako ju pokladal dolu na zem a viedol do šatne. „Nemôžem si nič vziať.“
„Talyn—”
Zložil si masku úplne a začal si odväzovať ruky. „Budú testovať moju krv hneď ako sa vrátim na základňu. Ak by som mal drogy v krvi, čakal by ma vojenský súd a väzenie.“
„Aspirín?“
„Vojenský súd a väzenie.“ Zopakoval. „Nemôžem mať nič v krvi, kým ma môžu povolať na let.Môj veliteľ berie rozkazy smrteľne vážne.“
Zdesená zízala na všetky jeho zranenia po tele. Vyzeralo to, že jeho súperovi sa nielen podarilo spraviť mu rany pazúrmi, ale aj pokúsať ho. Jednoznačne to boli kúsance tesákmi po celej jeho ľavej ruke. „Ako to dokážeš zvládnuť?“
Nonšalantne pokrčil plecami. „Nemám na výber,Felicia.  Bez otcovskej línie nemôžem pracovať ani ako vrátnik. Armáda je to jediné, čo môžem. A som sakra šťastný, že viem tak dobre bojovať, že mi povolili dôstojnícke skúšky, vzhľadom na moju kastu.“
A armáda bola jeho jediný solídny príjem. V Ringu svojim bojovníkom neplatili. Kým promotéri boli bohatí, bojovníci nie. Dostávali len malé čiastky za každý zápas, ale nikto by z nich nedokázal vyžiť.
Ani šampióni.  Andarioni bojovali pre slávu a vojenskú hodnosť, nie pre peniaze.
Kým ľudia platili na bojovníkov neskutočné peniaze, Andarioni vôbec. Bolo očakávané, že ich samci zvládnu byť bití a neustúpia. A vzhľadom na ich dravosť a veľkosť, boli Andarioni vylúčení z ľudských športov. A to držalo Talyna uväzneného na Andarii, v tejto pekelnej existencii. Preklínala tú neférovosť, keď ho vyzliekala a pomáhala mu do sprchy, aby z neho zmyli krv a pot.
Talyn sebou trhol, ako adrenalín ustupoval a bolesť sa drala do popredia. Oprel sa jednou rukou o stenu v sprche, kým mu voda stekala po ranách na jeho tele. Napriek fyzickej agónii, pomaly tvrdol pri pocite Feliciiných rúk prechádzajúcich po jeho holom tele, keď ho mydlila. Líca jej zružoveli, ale nepovedala ani slovo, kým ho jemne a opatrne umývala. Aj napriek zbitosti, jeho zmysli sa utápali v blaženosti, že po prvýkrát sa ho dotýkajú jemné ženské ruky.
Natiahol sa, prstami jej prešiel po línii brady a sledoval ako sa jej zreničky zväčšujú v odpovedi na jeho dotyk. Stále nemohol uveriť, že ho prijala s láskavosťou bez mihnutia oka a urážania. Bradavky jej stvrdli pod látkou jej tenkej košele. Dych mal trhaný ako umieral vedieť, ako by vyzerala nahá. Keďže bola panna, na fotkách z agentúry bola v nohavičkách a športovej podprsenke. V deň keď sa stretli, mal možnosť ju vyzliecť a skontrolovať jej telo, ale odmietol, aby ju neuviedol do rozpakov pred ostatnými.
Teraz..
Boli sami a jediné, čo chcel, bolo byť v nej.
Zaváhala, keď sa k nej priblížil časťou jeho tela, ktorá túžila po jej dotyku najviac. Bol tak tvrdý, že pravdepodobne by ním  mohol zatĺkať klince.
S divokosťou a túžbou uzamkol jej ruku s jeho a pomaly s ňou skĺzol proti jeho tvrdosti. Miestnosť sa s ním otočila ešte viac nad potešením, ktoré zasiahlo celé jeho telo a unášalo bolesť preč.
Felicia nemohla dýchať, ako ho sledovala a dotýkala sa ho po prvýkrát. Upustila špongiu a prechádzala mu prstami po penise. Prešla mu po celej dĺžke, až kým ho nedržala celého v ruke. Vypustil divoké zavrčanie. Kúsajúc si pery, jemne vsunul ruku pod lem jej košele, pokým sa nemohol dotknúť a jemne jej stlačiť prsník cez podprsenku. Úsmev sa jej zjavil na perách, ako sa pomaly tlačil proti jej ruke. Sklonil hlavu, aby ju pobozkal s takou vášňou, ktorá ju nechá bez dychu.
Zrazu sa ozval stupidný alarm z jeho náramku.
Preklínajúc, vytrhal sa z jej zovretia, vypol vodu a natiahol sa pre uterák. „Musím ísť.“
„Vážne?“
Prikývol. „To je môj veliteľ. Vždy ma povolá späť hneď, ako sa dozvie výsledky zápasu. Ak sa hneď nevrátim, bude to len pre mňa horšie.“ V pohľade mal ľútosť ako vzal jej tvár do dlaní. „Po tom všetkom ťa pravdepodobne tento týždeň neuvidím.“
„Prečo?“
Talynovi sa do pohľadu vrátila divoká zúrivosť. „Bude nasratý, že som neprehral. Takže si to odpískam. Zavolám, keď budem môcť, ale ak nebudeš o mne počuť niekoľko dní, neboj sa. Je to normálne.“ Opäť sa mu vrátil tik do brady a prešiel okolo nej, aby dosiahol na uniformu.

Pomáhala mu obliecť sa, keď sa k nim pripojil Erix.
Pretočil oči. „Bastard ťa opäť povolal?“
Prikývol. „Môžeš odprevadiť Feliciu domov?“
„Iste. Potrebuješ ešte niečo?“
Talyn potriasol hlavou. „Zavolám hneď ako budem môcť opäť trénovať.“
Erix ho poťapkal po chrbte. „Opatruj sa, dieťa.“
Talyn jej dal rýchly bozk predtým, ako odišiel.
Srdce jej oťaželo, keď ho sledovala odchádzať. „Bude v poriadku?“
„Jasné. Je to malý húževnatý bastard.“
Po takom popise sa naozaj necítila o dosť lepšie. Prstami prešla po zakrvácanej maske, ktorú tam nechal ležať Talyn. Podala ju Erixovi, aby ju mohol nechať vyčistiť. „Ako dlho ho poznáš?“
„Skoro šesť rokov.“
To bola pôsobivá doba vzhľadom na to, čo vedela o tréneroch a bojovníkoch. „Tak dlho ho aj trénuješ?“
Erix prikývol, ako umýval masku v malom umývadle. „Ironické, ale nikdy predtým som o ňom nepočul. Som tréner Legitímnych, takže som nikdy nevenoval pozornosť otvorenej lige. Považoval som ich za besných bastardov nehodných môjho času.“
Keďže len tým s prestížnou líniou bolo povolené bojovať V Legitímnej lige, ostatní si museli platiť za trénera. Otvorená liga bola pre siroty, otrokov a bastardov. Na rozdiel od legitímnych, nemali žiadne zariadenia, ochranu alebo reparáty. Bola to čistá bitka pästí telo na telo.
„Tak čo ťa prinútilo vziať si Talyna?“
Vysterilizoval masku. „Jeden môj dobrý priateľ ho videl bojovať a myslel si, že by som sa na neho mal ísť pozrieť. Talyn mal nastúpiť oproti omnoho staršiemu protivníkovi, väčšiemu a drsnejšiemu oponentovi s titulom zo strednej váhy. Myslel som si, že je to úplná strata času a vedel som, že Otvorená liga mi nemá čo poskytnúť, ale bolo to zadarmo a mal som večeru s priateľom. V tom čase malo to dieťa len trinásť rokov.  Vyšiel von sám a vyzeral ako hračka v porovnaní so súperom. Nemyslel som si, že to bude trvať viac ako päť minút... o tri hodiny neskôr, bez nejakej prestávky sa stal šampiónom. Proti tridsaťpäť ročnému bojovníkovi s trénerom. Nikdy som nič také nevidel. Bol nebojácny a odhodlaný. Skúsený na jeho vek. Ten obrovský bastard ho bil až k smrti a on stále stál na nohách silný a odhodlaný – akoby pokúšal bohov, aby ho skúsili zlomiť. Ku koncu zápasu ledva dokázal otvoriť oči a ešte stáť. Najmladší šampión v strednej váhe v celej histórii Andarii. Trvalo mi dva dni, kým soM si v hlave upratal, čo som vlastne videl a či to bolo reálne. A ďalších desať dní, kým som prehovoril s chlapcom a presvedčil ho nech ho trénujem.“ Osušil masku.
„Naozaj?“
Prikývol, keď zodvihol uterák a dal ho do vaku. „Dieťa nechcelo utrácať peniaze na trénera, keď ich nepoužívajú v Otvorenej. Plus, sa snažil našetriť čo najviac, aby mohol mame pomôcť zaplatiť zvýšenie hodnosti.“
Čeľusť jej poklesla. „On platil za jej hodnosť?“
„Áno. Vždy sa cítil za ňu zodpovedný. Hovoril som ti, je to dobrý chlapec.“
„Aj  tak nikdy neprišla na jeho zápasy?“
Pokrčil plecami a odložil masku a zábaly zápästí do malého vrecka. „Nedokáže to vystáť. Bol už titulovaný bojovník, keď zistila, že vôbec bojuje.“
Felicia zízala s otvorenými očami ešte viac po tom, čo jej hovoril. „Ako to mohla nevedieť?“
„Videla si ako sa správajú v armáde k vojakom. Nebývala veľmi doma a vždy, keď mu našla modriny, predpokladala, že sú zo školských bitiek. Talyn jej to nepovedal a ona sa nepýtala.“
Felicia potriasla hlavou, ako si predstavovala malého Talyna s množstvom modrín, starajúc sa o ne bez nejakej pomoci. Nikdy neznášala Andarionské zvyky viac. Ale nakoniec ho našiel aspoň Erix, ktorý sa o neho postaral. „Tak ako si ho presvedčil, aby si bol jeho tréner?“
„Povedal som mu, nech mi dá päť rokov a dostanem ho do Legitímnej ligi. Dokázal som to za tri.“
„Pôsobivé.“ Pomohla mu zozbierať mokré uteráky a Talynove šortky.
„Nie moja zásluha. Aj keď som to nikdy nepriznal médiám, poznám pravdu. Nemohol som to urobiť pre nikoho iného. Všetko to bolo o jeho schopnostiach a srdci, ktoré do toho vložil. Všetko. Ver mi, Legitímna liga so mnou bojovala na každom kroku pri tejto ceste. Súhlasili s tým len ako žart. Mysleli si, že by bolo zábavné predviesť bastardské monštrum , ktoré vytrieska Legitímny bojovník. V prvom zápase to dieťa spárovali s bojovníkom, ktorý bol skoro o 50 kíl ťažší. “
„Andarioňan Butcher?“ opýtala sa Felicia, spomínajúc ako o jej bratrancovi hovorila Fresca.
Prikývol. „Snažil sa Talyna zlomiť na polovicu. Veľmi mu to však nešlo. Nikto nemôže poprieť, že Talyn má v sebe oheň, ktorého sa žiaden Andarioňan nedokáže dotknúť. Môžeš dať ranu, dve, ale nikdy ho nedostaneš dole. Zmrzačil Butchera za menej ako dve hodiny.“
To bolo to, čo ju vydesilo. Čo ak by si svoju dravosť jedného dňa vyvŕšil na nej?
Erix upevnil vrece. „No tak. Nechaj ma odviesť ťa domov tak, ako som sľúbil. Posledná vec, čo chcem, je nechať sa nakopať od Talyna za to, že sa ti niečo stalo.“
 Usmiala sa nad láskyplným tónom s akým hovoril o Talynovi. „Miluješ ho.“
„Ako syna.“
Ako odchádzali, obkolesili ich média. Erix ich pretlačil skrz nich, snažiac sa udržať ju v bezpečí v dave.
„Kto je tá samica?“
„Je to Kladivovo dievča?“
„Je to moja dcéra.“ Zavrčal na reportérov. „A teraz mi uhnite z cesty! Rozhovory poskytnem neskôr.“ Otvoril dvere na transporte a pomohol jej dnu. Potom sa k nej pridal. Pokrútila hlavou nad tým divadlom vonku. „Vždy je to také?“
„Áno. Talyn je jedinečný šampión. Nikto nikdy nevidel bojovníka ako je on. Pochybujem, že vôbec niekedy taký bol.“
A Talyn uzavrel zmluvu práve s ňou.
Stále nemohla uveriť, že bola spojená so slávnym športovcom. „Mal by oslavovať svoje víťazstvo. Nie sa vrátiť k povinnostiach, pričom ani nedokončil sprchovanie.“
Pri pohľade na Erixovu tvár sa jej žalúdok scvrkol.
„Čo?“
Odvrátil pohľad.
„Erix? Čo sa deje?“ Čo bolo čo jej nepovedal?
„Nič. Len s tebou súhlasím.“
Bolo v tom niečo viac. Vedela to. „Povedz mi, prečo sa tak tváriš.“
„Len rozmýšľam, čo mu jeho veliteľ spraví za to, že dnes vyhral. Neznášam toho nedôvodného mučiaceho bastarda.“
„Kto je jeho veliteľ?“
„Plukovník KreténAnatole. Tadarov prasynovec. Naničhodník, ktorý si kúpil svoju hodnosť a neznáša všetkých, ktorí by ho mohli zahanbiť. Čo je skoro každý. A najmä Talyn.“
Taký typ poznala veľmi dobre. „Nie je to Chrisen Anatole, či?“
Zamračil sa na ňu. „Poznáš ho?“
„Len jeho reputáciu.“ Mal zákaz do ich agentúry, keďže skoro zabil jednu spoločníčku, ktorá bola tak blbá, že uzavrela kontrakt práve s ním pred vyše dvoma rokmi. Agentúra ho používala ako príklad, že ani patrón s najlepšou kastou nemusí byť vždy najlepšou voľbou.
„Áno, naozaj je tŕňom v zadku, hlavne ak môj syn zomrel v boji na našu ochranu a jeho rozkaz, pričom to používa na šikanovanie a zneužívanie tých, čo sú pod ním. Vo vesmíre proste nie je žiadna spravodlivosť.“
„Nie je žiadna možnosť ho dostať z pod jeho velenia?“ 
„Jasné. Zabiť toho bastarda... a nemysli si, že by ma nenapadlo uzavrieť zmluvu s Ligou.“
Zamračila sa na neho. „Nemôže si proste Talyn kúpiť ďalšiu hodnosť?“
„Nie je to len vec peňazí. Musia podstúpiť aj určité školenia, aby boli povýšení. Nanešťastie, Talyn zasponzoroval povýšenie svojej matke. A aj keby ich použil na seba, aj tak by ho to nedostalo z pod jeho veliteľa. Musel by postúpiť o dve hodnosti, aby sa zbavil toho debila.“
Prikrčila sa už len pri pomyslení, že musí byť s takým zvieraťom. „Takže čo si myslíš, že sa stane, keď sa vráti na základňu?“
„Ako hovoria skúsenosti, okamžite bude poslaný na prehliadku, aby zistili, či má čistú krv. Jeho priepustka na ďalší mesiac bude zrušená a dostane každú jednu zasratú úlohu, ktorú nájde Anatole na svojom stole.“
„A nie je nič, čo by sme mohli urobiť?“

Erix smutne potriasol hlavou. „Len tu byť pre neho, keď sa objaví a dúfať, že ho veliteľ dovtedy nezabije.“

12 komentářů:

  1. vdaka za skvelé pokračovanie:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za další skvělou kapitolu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc za překlad a korekci další skvělé kapitolky !!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujííííí. Meduska

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za novou kapitolu. Katka

    OdpovědětVymazat
  6. Dakujem za pokracovanie. Skvely preklad a korekcia. Dik. GabiM

    OdpovědětVymazat
  7. Mockrat dekuji za pokracovani :D

    OdpovědětVymazat
  8. Dakujem za dalsiu kapitolu:)

    OdpovědětVymazat