čtvrtek 8. září 2016

Příběh za příběhem (Noční hra)

Ačkoli mnohé ze Sherrininých hrdinek mají „normální“ váhu či jen lehkou nadváhu, kniha s Bride byla první, kde se o tom objevila skutečná zmínka. Protože to bylo důležitou součástí Bridenina charakteru, a také něco, co jí vadilo, neexistoval způsob, jak román napsat tak, aby to nebyl problém. Byla to jedna z věcí, díky které čtenáři její knihy milují.


Noční hra je další knihou, která patří mezi ty nejoblíbenější mezi fanoušky. Vane je jedním z největších hrdinů série.

Píseň, kterou Vane pro Bride zpívá, je The Story of Us od Neila Diamonda.
Tady je text (pozn. od Kerris – nejsem básník, takže předem pardon… texty písniček vždy nerada překládám, protože jsou psané… blbě :D):


Příběh mého života se dá velmi prostě číst,
Začíná dnem, kdy ses objevila,
A končí dnem, kdy jsi odešla,
Příběh mého života začíná a končí s tebou,
Jména jsou stále stejná,
A příběh je stále pravdivý,
Byl jsem sám,
Tys mě našla, jak čekám, a přivlastnila sis mě,
Bál jsem se...
Toho, že nikdy nedokážu být mužem, kterého bys chtěla,
Jsi příběhem mého života, a každé slovo je pravdivé,
Každá kapitola zpívá tvé jméno,
Každá stránka začíná tebou,
Je to příběh o nás a o neopouštění, nikdy.
Pokud dnes zemřu, chci abys věděla…
Zůstaň se mnou,
Poděl se se mnou, strachuj se se mnou,
Zůstaň a buď nablízku.
Když to vše začalo, ležel jsem každou noc vzhůru,
A v hloubce svého srdce jsem věděl,
Že naše aférka může vše započít.
Příběh mého života se dá velmi prostě číst,
Začíná dnem kdy ses objevila,

A končí dnem kdy jsi odešla.

5 komentářů:

  1. Dakujem za info. Vane je proste zlaticko. GabiM

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za info. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Si skvela Kerris a ďakujem... za rozšírený obzor... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vďaka za preklad pesničky, náhodou je super. A príbeh Bride a Vaneho je tiež super.
    Bety

    OdpovědětVymazat