středa 16. října 2013

Essie




"Jeden věrný přítel je víc než deset tisíc příbuzných."


Nejstarší ze sester Devereauxových děla atestaci na porodní asistentku. Své sestry miluje nade vše a ze všeho nejvíc svou sestru Selenu.
Sestry Devereauxovy jsou
(uvedeno podle pořadí od narození):
Esmeralda (Essie)
Yasmina (Mina)
Petra (Pet)
Ekaterina (Trina)
Karma
Tiyana (Tia)
Selena (Lanie)
Tabitha (Tabby)
Amanda

Pravé jméno: Esmerelda Deverauxová
Přezdívka: Essie
Má série: Temní lovci
Označení: Člověk
Práce: Porodní asistentka
Postava: Štíhlá 
Rodiče: Thomas & Ruxandra (Rocky) Flora Devereaux
 Nejlepší přítel: Selena
Nejhorší nepřítel: Stryker


Citát z knihy: "Byl jsem poražen na podlaze svého bratra, zatímco vy jste jen sledovali to, co se mi tam dělo. Potom, co jsem byl konečně na nějakém místě šťastný, tak mi to bohové vzali a podvodem se se mou svázali pitím krve. Ale myslíš si, že to pro mě něco znamená? Ty jedna Č***o, prosím tebe. Ještě jsi neviděla, co to pro vás všechno znamená." - Acheron

Žádné komentáře:

Okomentovat