čtvrtek 26. září 2013

Demon/Demios



„Já vím, že si myslíš, žes pochopil, co jsem ti říkal, ale to, co jsi slyšel, 
nebylo to, co jsem měl na mysli.“


Nemusíš se bát ničeho zlého, protože já jsem to nejhorší co kdy chodilo po zemi. Ano já jsem teror a každý kdo je se mnou to cítí. Proti své vůli pracuji pro Fůrii a vykonávám její příkazy...
Tedy jen když se mi to hodí. Jo a ještě jedna věc. Nikdy se nechtějte dostat na tu špatnou stranu. Není to moc hezké místo. Jo a dávejte si bacha na mé dvojče Phobose.
Podvádí totiž v šachu.



Pravé jméno: Deimos
Přezdívka: Demon
Výslovnost: Dý-mon
Má série: Temné lovci
Označení: Řecké ztělesnění Teroru
Práce: Assassin
Barva vlasů: Mění se
Postava: Štíhlá
Rodiče: Ares & Alecto
Nejlepší přítel: Phobos
Nejhorší nepřítel: Apollon
Tetování/Jizvy: Na jeho tváři a dole na rukou
Kratochvíle: Zabíjení věcí, které mě serou
Ostatní fakta: Má jizvu na krku od Sina (I ďábel může plakat)

Motto: "Bez ohledu na to, co o mě řekl Rice Krispies, nemám k tomu co říci."
Myšlenka dne: "Já nejsem nervózní. Já jsem jen strašně, strašně ostražitá." - Tory
Citát z knihy: " Oh, c'mon, to se se mnou nevsadíš ještě jednou?" - Kyrián




Žádné komentáře:

Okomentovat