pondělí 2. září 2013

Colt



„Dej mi pokoj, ať můžu přijmout věci, které nemůžu změnit. Abych měl odvahu změnit věci, které mohu a moudrost, kam skrýt těla lidí, které jsem musel zabít, protože mě naštvali.“

Přijat mamkou a taťkou Peltierovými, je Colt jako jejich další syn. Jako Strážce a člen kapeli The Howlers (domácí kapela Útočiště), má docela pohodovou povadu, tedy do chvíle, než ho naštvete.

The Howlers jsou:

Colt Theodorakopolis - sólová kytara
Teddy "Slasher" Arkis - basa
Tripper Diomedes - kytara / klávesy
Damien Panteras - bicí
Angel Santiago - zpěvák


Pravé jméno: Colton Theodorakopolis
Přezdívka: Colt
Výslovnost: Teo-dó-rá-kop-u-á-lus
Označení: Zvěrolovecký Arcádský medvěd
Barva vlasů: Černá
Práce: Hra na kytaru pro The Howlers
Barva očí: Hnědá
Postava: Svalnatá
Nejlepší přítel: Dev
Nejhorší nepřítel: Eli
Tetování/ Jizvy: Medvědí znak Sentinela (Strážce) na jeho tváři
Kratochvíle: Hra na kytaru

Motto: "Nechybuj a nezabiju tě."
Myšlenka dne: "To že něco dokážete, neznamená, že to můžete dělat." - Acheron
Citát z knihy: "Můj bože, Fury, varuj mě předtím, že si tu budeš poskakovat nahý." - Bride

Colt Picture
Colt Picture

Žádné komentáře:

Okomentovat