neděle 14. července 2013

Chris

 
"Podívejte na # 1. Nevstupujte do # 2."
 
Narodil jsem se jako chudý… Ne počkejte, to jsem nebyl já, jen jsem to viděl v nějakým filmu. Já jsem se narodil do luxusu a musím říci, že jsem asi jeden z nejvíce zkažených lidí, se kterým jste se kdy setkali.
Moje rodina sloužila Wulfu Tryggvasonovi už od Temného středověku.
Ne, ne… Hlavně nepočítejte, kolik to bylo generací, protože jich bylo fakt moc.
Panošem nejsem moc dlouho. Asi tak dva roky. Bylo to dost nečekané, protože můj zdravý táta, dostal srdeční infarkt a já tak musel převzít práci po něm.
Stejně jako Brynna, jsem vyrůstal ve světe Temných lovců a považuji je za svou rodinu. Nedokázal bych ublížit ani jednomu z nich, dokonce i Wulfovi, kterej mě řádně sere. Ten chlap mě trápí po většinu času. Chová se jako podivný kříženec otce a přehnaně drsného, velkého bratra.
Během dne jsem na plný úvazek vysokoškolský student a v povaze jsem prostě extrémně tichý a plachý. A k velkému Wulfovu zděšení, chodím velmi zřídka na rande. Já prostě nemám Nickovo charisma a je pro mě těžké ocucávat se ženskýma. Nick mi říká, že jen potřebuji trochu sebedůvěry, ale víte co si o tom myslím já? Že potřebuji pytel na hlavu.
Vzhledem k tomu, že jsem byl jedináček, tak mě doma schovávali jako porcelánovou panenku, která by se mohla rozbít. Proto jsem nikdy nemluvil s "normálními" lidmi. Tak se mi nikdo nemůže divit, že jsem absolutní introvert. Rád hodně čtu, hraju na PC a koukám na bezbožné množství televizních kanálů.

Celé jméno: Christopher Lars Eriksson
Přezdívka: Chris
Má série: Temní lovci
Označení: Člověk
Práce: Wulfův panoš
Narozen: 10. dubna, 1982
Výška: 183 cm
Barva vlasů: Černá
Postava: Hubená
Nejlepší přítel: Nick (KoN)
Nejhorší nepřítel: Wulf
Způsob dopravy: Hummer


Myslenka dne: "Mrtvý nebo živý, bolí to stejně, když tě kopnou do koulí, co?" - Zarek
 

Chris Picture
Chris Picture
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat