středa 10. července 2013

Cherif




„Pohostinnost: Ať se vaši hosté cítí jako doma, i když už chcete, aby byli pryč.“
 
Totožná čtyřata Dev, Quinn, Remi a Cherif, který je barmanem a číšníkem, a když je to potřeba, tak dělá vyhazovače. Cherif vždy stojí na své levé noze, protože zranění z dětství mu poškodilo pravé koleno.
The Peltiers jsou:
Táta Bear (Aubert)
Máma Lo (Nicolette)
Chronologicky:
Alain
Zar
Cherif  (Identická čtyřčata)
Dev (Identická čtyřčata)
Remi (Identická čtyřčata)
Quinn (Identická čtyřčata)
Aimee
Etienne
Griffe (Serrovo identické dvojče)
Serre (Griffovo identické dvojče)
Cody (Kyleovo identické dvojče)
Kyle (Codyho identické dvojče)


FAQ
Bude mít někdy Cherif vlastní knihu?
Jsem si jistá, že ano. Ale to jsem řekla taky o Kassimovi a zmýlila jsem se (Kassim se rozhodl být galantní a nechal se zabít). Doufejme, že Cherif se nerozhodne být šílencem.
 

Pravé jméno: Cherif Peltier
Výslovnost: Šá-rýf
Povolání: Barman
Barva vlasů: Blond

Označení: Katagariánský Ursulan
Práce: Barman
Barva očí: Modrá
Postava: Štíhlá
Rodiče: Aubert a Nicolette Peltierovi
Nejlepší přítel: Quinn
Nejhorší nepřítel: Eli
Oblíbený způsob dopravy: Kawazaki Ninja
Ostatní fakta: Nespářený
 



Myšlenka dne: "Řekněme, že jsem prohlédl zradu, která se tu chystala a naprosto s jistotou vím, odkud přijde výbuch. Takže věři mi, "Ducku" na tohle ty prostě nemáš." - Sin

Citát z knihy: "Když už jsem začal dráždit i vás, tak si představte, jaké to je, když musím být sám se sebou." - Solin

Žádné komentáře:

Okomentovat