pondělí 1. července 2013

Casper


Vždy jsem před všemi ukrýval svou divnou stránku, až do dne, kdy jsem byl ve Skotsku zasažen bleskem a duch bojovníka z Vysočiny ze třináctého století, vstoupil do mého těla. Mate vůbec představu, jak velký je pro problém pro Texasana, který to umí líp s pistolí než s mečem? Teď pracuju pro ZMIJI, kde jsem zapadl do  party plné podivínů, kteří mají podobnou schopnosti proměnit se ve stín, když jim to vyhovuje… ale nenávidím toho tvrdohlavého bastarda Tavise Duncana, který sdílí mé tělo. Vůbec nerozumím tomu, co mi říká, což je docela problém, když se naštve a chce někomu nakopat prdel. Nevadilo by mi to tak, kdybychom měli stejné nepřátelé.

Celé jméno: Reece Jordan
Přezdívka: Casper
Má série: Belador
Označení: Agent ZMIJE
Výška: 183 cm
Barva vlasů: Prachově hnědé
Barva očí: Šedá

Žádné komentáře:

Okomentovat