čtvrtek 27. června 2013

Carl

"Na obědě: Pokud se nevrátíš na pátou, tak jsi bez večeře."
Stále si nejsem jistý, jak jsem se do toho dostal. Normálně jsem se na státní univerzitu v Iowě, s kamarádem Tadem, který mi řekl, že až dostuduji, bude mít pro mě práci, kterou nemá nikdo jiný. Co jsem měl dělat? Vždyť mi dal takový balík peněz, že "ne" prostě nemohlo být odpovědí.
Tak jsem tady. Celý můj život je super, akorád ho musím držet v tajnosti a to je dost stresující, hlavně když musím lhát vlastní rodině. Ale rodina mě stejně považuje za počítačovýho blbečka, takže v podstatě ode mě očekávají, že budu divnej.


Pravé jméno: Carl Samuel
Přezdívka: Samson
Má série: Temní lovci
Označení: Člověk
Práce: Panoš/Pobočník
Výška:178 cm
Barva vlasů: Blond, ale s věkem jsou víc hnedé
Barva očí: Modrá
Postava: Štíhlá
Rodiče: Beth a Roger
Nejlepší přítel: Tad
Tetování/Jizvy: Přestaňte mluvit na veřejnosti o mém piercingu
Mazlíček: Jung (Border Kolie)



Carl Picture
Carl Picture
Jung

Žádné komentáře:

Okomentovat