čtvrtek 20. června 2013

Bubbova matka


„Pravda může trochu bolet, ale zdaleka ne tolik, jako tvůj opuchlý zadek, až ti na něj nasekám, pokud budeš lhát.“

Dr. Burdetteová od kohokoliv nesnese jakékoliv hlouposti a to včetně jejího jediného syna, Bubby. Je dobrosrdečná, ale tvrdohlavá a ochotná k přísnosti, pokud je třeba. Nevytvářej potíže, a nebudeš s ní mít žádný problém. Vysoce inteligentní, je šéfem chirurgie a byla to ona, kdo dal jejího syna do pořádku. Bůh pomáhej každému, kdo by jejímu chlapečkovi ublížil, protože ona nebude mít klid, dokud za to nezaplatíte.
Jedna z věcí, která často říká, je: „ Můj chlapec, to nikdy neměl v hlavě v pořádku. Ale je to v pořádku, protože bez ohledu, jaký je to magor, má srdce na správném místě… Bůh ho miluje. A já taky.“

Celé jméno: Dr. Bobbi Jean Clinton Burdette
Přezdívka: BJ, Doktorka, Bobs, Máma
Má série: Kronika o Nickovi
Označení: Člověk
Práce: Michaelova máma / Chirurg
Narozena: 3.3.1943
Výška: 155 cm
Barva vlasů: Bůh mi dal vlasy černé, z Michaela mi zešedivěly a 
L´Oreal ze mě udělal červenovlasou
Barva očí: Oříškově hnědé
Postava:  Štíhlá
Rodiče: Martha a Kirk Clinton
Děti: Michael
Nejlepší přítel: Bubba
Tetování / Jizvy: Proč bych si proboha měla nechat tetovat tělo, které je tak těžké už samo o sobě na údržbu?
Kratochvíle: Povídání s Bubbou
Způsob dopravy:  Harley Fatboy
Oblíbená zbraň: Brokovnice nebo moje pětačtyřicítka
Mazlíček: Zlatý retrívr jménem Elvis
Ostatní fakta: Pochází ze čtyř bratrů


Bubba’s Mama PictureBubba’s Mama PictureBubba’s Mama PictureBubba’s Mama Picture
Bubba’s Mama Picture
Bubba’s Mama Picture


Žádné komentáře:

Okomentovat