pondělí 17. června 2013

Brynna (KoN)

http://www.sherrilynkenyon.com/wp-content/uploads/2011/06/brynna.jpg


"Udělala jsem si domácí úkol! Jen jsem ho zapomněla napsat."


Jsem osmá generace panošů a můj starší bratr Jamie je panoš Blada FitzWaltera. Můj bratr je panoš, který vede Dark Hunter-webové stránky a moje matka vede bezpečný dům a delikatesy pro Dark-Huntery v Seattlu.

Podle mě je ze panošů nejlepší Nick Gautier. Je hodně legrační a většinu času ho dostávám svým suchým vtipem.

Miluju malování a zpěv. Můj bratr mě dokonce naučil hrát na kytaru, ale nejsem tak dobrá jako on. Hodně čtu a hraju na počítači.

Jsem taky služkou bohyně a příležitostně pracuji jako Orákulum.

Můj největší dar, podle mého názoru, je můj smysl pro humor a schopnost zachovat klid v krizi.

Pravé jméno: Brynna Adams
Přezdívka: Bryn
Výslovnost: Brin-nah
Povolání: Panoš (neboli pobočník Temného lovce viz. Nick)
Citace z knihy: " A tvoje ubrečené kňouravý-zadek stanovisko by mělo být?" - Savitar

1 komentář:

  1. Tak ta vypadá zajímavě holky! =D Můžete mi říct kde v knize je?

    OdpovědětVymazat