neděle 16. června 2013

Brina




„Neutíkej. Jinak zemřeš unavený.“

Většina mladých žen v mém věku se vypořádávají s problémy každodenního života, ale ne s takovými jaké mám já. Alespoň si nemyslím, že by měl někdo takové problémy, ale pokud o někom takovém víte, tak mi dejte vědět. Jsem Beladorská královna bojovnice (není to taková legrace, jak to asi vypadá) a jsem poslední linie z rodiny Treoir. Beladorské síly závisí na pokrevním potomkovi, který vlastní Treoir ostrov, pokrytý mlhou v Irském moři. V mém případě to tedy znamená, že zde musím zůstat a ostrov můžu opustit jen ve formě hologramu. Je to obrovská zodpovědnost, zvlášť když naše bohyně Macha ode mě očekává, že porodím dědice. A to hned.
Což není tak jednoduché, když jediný muž, kterého miluji, se ke mně nemůže dostat a já za ním nemůžu odejít.

Celé jméno: Brina z Treoirie
Výslovnost: Trejor
Má série: Belador
Označení: Beladorská královna bojovnice
Barva vlasů: Rudá
Barva očí: Zelené
Nejlepší přítel: Tzader
Nejhorší nepřítel: Flaevynn
Oblíbený způsob dopravy: Teleportace

Žádné komentáře:

Okomentovat