úterý 14. května 2013

Angelia



„Přijměte fakt, že některé dny jste holub a jiné, jste sochou.“



Angelia celý svůj život bojovala, aby se stala tou silnou. Ale nyní je obklíčena Tesserou a musí ochránit sebe a svého partia z Furyho vlkodlačí smečky.

A její život nebyl životem, dokud  jí Bride neukázala úžasný svět barvení vlasů.





Pravé jméno: Angelia
Přezdívka: Lia
Výslovnost: An-dže-lí-ja
Označení: Arkádský Lykos
Barva vlasů: Mění se. Miluje L´Oreal a nebojí se experimentovat.
Barva očí: Hnědá
Partner: Fury
Nejlepší přítel: Bride
Tetování/Jizvy: Označení Sentinela na její tváři. Vlčí znak spáření na její dlani.


10 VĚCÍ KTERÉ BYSTE O MĚ MĚLI VĚDĚT:

1. Ráda si hraju s noži.
2. Katagariánci jsou zvířata, kteří by měli být zavření v kleci.
3. Lidstvo je navrcholu potravinového řetězce.
4. Ať se vám nikdo nikdy nedostala za záda.
5. Nerada poslouchám rozkazy.
6. Neexistuje nic lepšího, než lov.
7. Nemám ráda přátelé. Jen rozptylují.
8. Zmrzlina je podivně návyková.
9. Líbí se mi život bez elektřiny. Je to taková maličkost, o který musím pořád přemýšlet.
10. Toaletní papír není přeceňovaný.


Motto: Zabijte všechny Katagariánce!
Myšlenka dne: "NO chápeš to? Vzal jsem si klíče dal si je do pusy, abych mohl vyndat peněžnku a zaplatit za benzín a víš co se stalo? Zamrzli mi v ústech. To poslední co chci, je zemřít v tomhle zapomenutém místě, rukou lidí, kteří vyšilujou z něčeho, o čem nikdo předtím neslyšel, teda kromě Guida Killera, panoše z Jersey! Přísahám, že za tohle někomu nakopu zadek." - Soumrak
  
Citát z knihy: "Já mám taky moc ráda kočičky. Tak si pojďme vyměnit recepty." - Simi

Angelia Picture


Žádné komentáře:

Okomentovat