sobota 11. května 2013

Ambrose (obsahuje spoilery)






„Aliance jsou to, co lidé stvoří, když jsou příliš slabí, aby zabili své nepřátelé.“

Zrodil jsem se pro zabíjení. Doslova. Moje početí povede ke zničení světa, temnými silami, vylézají z hnusu, který byl použit při stvoření vesmíru. Narodil jsem se a vyrůstal jako člověk s tím, že jsem neměl žádné ponětí o tom, kdo, nebo co doopravdy jsem. Až do noci, kdy byla zabita má matka.

A vinu na tom nese můj nejlepší přítel Acheron, protože vím, že moji matku mohl přivést zpět. Já jako ničitel tu moc nemám. Ale on ano. Ale hlavně, si vyčítám, co se stalo. Pořád jsem své matce všechno tajit. To jsem neměl, ale ze všeho nejvíc jsem neměl žádný důvod nechat ji samotnou a bez ochrany. Ke konci, je to všechno jen a jen moje vina. S tím vědomím a nezastavitelnou bolestí, se pokouším bojovat s temnotou uvnitř mě, která se snaží dostat na povrch. Každý dech žiju s tím, že jsem zase o další krok blíže k osudu, který si nepřeji. Ale osudu se nemohu vyhnout.
To ale neznamená, že proti ní nebudu bojovat. Tentokrát to nezpackám. Tentokrát ne.
A pokud ano…
Všichni zemřeme.


Celé jméno: Nicholas Ambrosius Gautier
Přezdívka: Nick/ Ambrose
Má série: Kronika o Nickovi
Označení: Malachai
Práce: Destruktor
Narozen: 21. 12. 1982
Výška: 193 cm
Barva vlasů: Tmavě hněvá
Barva očí: Modrá… na okolnostech
Postava: Svalnatá
Rodiče: Cherise Gautier a Adarian Malachai
Nejlepší přítel: Artemis
Nejhorší nepřítel: Acheron
Tetování/Jizvy: Znak temných lovců na tváři
Kratochvíle: Zabíjení těch, co mě otravují
Tajná zbraň: Nepotřebuji zbraň
Domácí mazlíček: Caleb





Ambrose (Contains Spoilers) Picture
Ambrose (Contains Spoilers) Picture
Ambrose (Contains Spoilers) Picture
Ambrose (Contains Spoilers) Picture


Žádné komentáře:

Okomentovat