pondělí 6. května 2013

Alexion


"Vyber si dobro nebo zemři. Je mi jedno co si z toho vybereš."

Brutálně zrazený Alexion je velmi tichý muž, který věří, že mluvení není nic jiného než lehká hůl k bití. Je skutečně andělem smrti a není nikdo, kdo by ho rád potkal v temné ulici. Je totiž bleskurychlý, velmi brutální a nikdy nebere vězně.


Pravé jméno: Ias
Přezdívka: Lex
Výslovnost: Alexéjón
Povolání: Alexion
Narozen: 7432 př.n.l.
Výška: 198 cm
Barva vlasů: Blond

Označený: Jiný
Práce: Alexion
Barva vlasů: Blond
Postava: Svalnatá
Partner: Danger
Nejlepší přítel: Acheron
Tetování/Jizvy: Nese Acheronův symbol
Zbraň: Meč


10 VĚCÍ, KTERÉ BYSTE O MĚ MĚLI VĚDĚT:
1. Jsem Simina chůva... To snad mluví za vše, nebo ne?
2. Jestli mám venkovní gril na barbeque? Jasně, že mám. Dokonce ho zatěžuji lopatou.
3. Mám rád staré filmy. No ty nové vlastně taky.
4. Vím, že se toho o Acheronovi hodně povídá, ale po ránu je to fakt velký mrzout.
5. Život je až moc krátký, tak se musí užívat.
6. Není vůbec hezké, když jste vědecký experiment. Věřte mi, znám to.
7. Démoni jsou jako splašený vlak.
8. Temní lovci se hádají jako kočky, jen hlasitěji.
9. Nemám moc velkou trpělivost.
10. Počkejte, dovolte mi to objasnit. Nemám trpělivost, s vyjímkou Simi, která ji dennodenně zkouší. Prý že to dělá jen pro dobro mé existence. No jasně...




Myšlenka dne: Víš v čem je tvůj problém,Strykere, myslíš si, že jsi stejný jako ten jedenáct tisíc let starý chlap? - Satara

Citát z knihy: Předstíral jsem, že chodím do práce a oni předstírali, že mi za to platí - Carl

Žádné komentáře:

Okomentovat