středa 24. dubna 2013

Nykyrian Quiakides



„Smrt nás dožene všechny.“

Jeden z nejvyšších vrahů, Nykyrian Quikiades, byl zrozen a vycvičen pro boj. Odmítnul být jen loutkou a tak se otočil zády k Lize a je jimi do dnes pronásledován. Ale ačkoliv se o to mnozí pokoušeli, nikdo ho nedokázal zabít.
Teď je jeho místo s jeho rodinou a snaží se vychovat své tvrdohlavé potomstvo.
Být vrahem bylo o tolik snazší…

"Líbí se mi sbírat starožitnosti. Připomínají mi minulost a nesnaží se mě zabít, hned jak vejdu do místnosti. Ačkoliv pár z nich útočilo na mé prsty u nohou. Bolestivé, ale ne smrtelné."
"Nikdo nesmí vidět tvé emoce. Emoce = slabost. Nikdo nepotřebuje vědět, jak tě má mučit."
"Mojí jedinou slabostí jsou má zvířata, která jsou ještě horší, než já."
"Důležitá je jen práce. Vše ostatní je jen rozptýlení."
"Čím krvavěji zabiješ, tím lépe."
"Vlastně rád vařím."


Z Nykyrianova blogu:
9. června 2009
Vzpírání se smrti

Dnes to bylo blízko. Byl jsem rozptýlený Synem, který měl mimořádně agresivní náladu. Jeden z Akselových mužů se ke mně připlížil. Ten pankáč to schytal v jediné ráně. Já sám byl trefen. Ale vyjádřil jsem svou pointu. Aksel nejspíš bude muset hledat…

Pravé jméno: Nykyrian Quiakides

Přezdívka: Nemesis, Kip, Nyk

Hlavní série: Liga

Rasa: napůl člověk – napůl Andarioňan

Práce: Vrah

Výška: 6‘6

Barva vlasů: bíle-blonďatá

Barva očí: zelené

Postava: svalnatá

Partnerka: Kiara

Děti: Thia, Jayce, Adron, Tiernan, Taryn, Zarina

Nejlepší přítel: Syn

Největší nepřítel: Jullien

Tetování/jizvy: Na tváři a po celém těle

Koníček: zabíjení lidí

Zbraň: cokoliv, co dokončí práci

Zvířata: Loriny

Vtipná fakta:
Žiji podle svých pravidel a podle nich i zabíjím.
Nevěřím nikomu. Většinu dní ani sobě.
Pokud se semnou střetnete, zabiju vás. Brutálně. Bez debaty.

Fotky:




1 komentář: