čtvrtek 25. dubna 2013

Acheron


http://www.sherrilynkenyon.com/wp-content/uploads/2011/06/acheron2.jpg

Jen proto, že něco dokážete, neznamená, že byste to měli dělat.

I když byl velmi mladý, když zemřel, Acheron byl vůbec první Temný lovec. A byl to on, kdo sepsal Krédo a kodexy Temných lovců, tak jak jej známe. Díky jeho stáří jako Temného lovce a skutečnosti, že s démony bojoval už po celá tisíciletí, se z něho stal více než skutečný přízrak. Pouze z rozmaru spolupracuje s Temnými lovci a dává jim rady, které tak často vyhledávají.
Ekcentrický a extrémě výstřední, se z něho stala legenda mezi legendami. Žádný Temný lovec si není jistý co má od něj čekat, když se zrovna objeví na scéně. Dokáže být jak přátelský, tak zastrašující, až je to přímo děsivé.
Co by o sobě řekl je, že se nenarodil žádný smrtelník, který by se rovnal s jeho fyzickou dokonalostí. Má v sobě syrový, vzácný druh charisma.
Pokud se na něj podíváte, chcete ho. A pokud ho chcete, toužebně se ho toužíte dotknout.



Celé Jméno: Acheron Parthenopaeus

Přezdívky: Ash, Akri, T-Rex, Achimou

Moje série: Dark Hunter

Označení: Temný Lovec, Atlanský bůh, bůh podsvětí, Ničitel, Zabiják bohů

Zaměstnání: Honák

Narozen: 9548 před naším letopočtem

Výška: 203 cm

Barva vlasů: Blond, ale většinou mají jinou barvu

Barva očí: Vířivě stříbrná

Postava: Štíhlá

Partner: Tory

Rodiče: Apollymi

Děti: Simi, Katra

Nejlepší přítel: Savitar

Nejhorší nepřítel: Nick/Ambrose

Tetování / Jizvy: Simi se mění do jakékoliv podoby tetování. Nemá označení Temného lovce a dělá co může, aby to nikdo nezjistil.

Čím si rád krátí čas: Hraní na kytaru

Oblíbená zbraň: Zaměstnanci

Domácí mazlíček: Kichka (kočka)

První výskyt: Noční rozkoše (Kyrian&Amanda)

Můj příběh: ACHERON (Acheron&Tory)

Deset věcí, které byste o mně měli vědět:

1. Pokud jsi Talon, tak mi neříkej T-Rexi.
2. Dvojsmysl by měl být tvým přítelem.
3. U sebe si nenechávám zbraně, protože pak nemám potřebu, někomu nakopat prdel.
4. Žiju už celou věčnost. Doslovně.
5. Nemám rád mobilní telefony.
6. Manga a anime je umění, které se mi líbí.
7. Navzdory tomu, co si myslí Simi, NE, není moje oblíbené slovo.
8. Z blond vlasů mám kopřivku.
9. Mám rád změnu. To mě udržuje mladého.
10. Démoni jsou banda nejlepších přátel... a jeho největším nepřítelem.


Moje foto:

Acheron Picture
Acheron plachtí po ulici
(zachyceno fanouškem)

Acheron Picture
Acheronův
symbol
Acheron Picture
Oblíbené
vozítko
Acheron Picture
Ashova fotka,
kterou nosí v peněžence
Acheron Picture
Simi a Ash z DrakonCon
(Fanouškovská práce)
Acheron Picture
Fan pojetí od Ashově
démonské formě



Narozeniny - BONUS knihy ACHERON

Nikdy neoslavoval svoje narozeniny. Asi je to tím, že 9 Května v den jeho narození, se ho jeho rodina snažila zabít a o ty další narozeniny, se už nikdo nestaral. Ze všech nejméně on sám.
Sota ale trvala na tom, aby se to oslavilo. Už jsem se naučil při tom nešklebit a musím přiznat, že to bylo pravdu zábavné.
Nehledě na fakt, že jsme to oslavovali na Den matek, který to dělal tak nějak hořkosladkým. Jak ironické, že mé skutečné narozeniny jsou v jeden den s tímto svátkem. Je to kruté, pokud se mě ptáte, ale aspoň Simi a Sota šly a strávily nějaký čas s mou mámou. Byl jsem tam s nimi, v duchu.
Jen bych si přál, aby tam mohlo být i mé tělo.
Když jsme byli doma, Simi si udělala svůj vlastní dort, i když se narodila v létě. Šestipatrový. Byla tak nadopovaná cukrem, že byla vzhůru celou noc. Nikdo ale nesehnal žádný bublinatý pití LOL. Ne, že by mi to vadilo.
Pak jsme se šli podívat na Iron Man 2, byl to fakt skvělý film. Tory moc ráda sleduje filmy a ona spolu s Pam a Kim, už nakazily i Simi. To, že mě nenutí chodit s nimi, jen dokazuje jak spolu dobře vycházíme.
Tabby mě chce pozvat na novou Noční můru z Elm Street. Je to její dárek, pro mě. Na Sotu je to ale moc krvavý.
Musím ale říci, že v tento rok jsem dostal ten nejlepší dárek všech dob. Takový, že se o tom i bojím mluvit, že nemám odvahu na to i pomyslet, zejména kvůli tomu co může přijít.
To co ale vidím, je tak jasné, že jen asi těžko tomu zabráním.
No tak, Nicku. Vím, že jsme teď spolu na tom špatně, ale já nechci aby to tak zůstalo. Tvoje matka tě naučila být lepším. Jen doufám, že budeš takový, jakého tě vychovala. Jinak budu muset zabít nás oba.


Nejoblíbenější píseň: Salvation - Five Finger Death Punch



9 komentářů:

  1. Milujem Acherona, je úplne úžasný a neskutočný....

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto božský

    OdpovědětVymazat
  3. Wow ACHERON.....úžas:D

    OdpovědětVymazat
  4. Zaměstnání: Honák ???? Co to má být ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To pochopis kdyz si prectes jeho knihu ;) bavi se tam o tom s Tory

      Vymazat
    2. Hezky řečeno... Žádný spoiler... ať si to přečtou sami :D

      Vymazat
    3. tak me nekdy kdyz nekdo da nechtene spoiler, tak ho vetsinou mam chut nakopat... do zadku, at to reknu slusne... takze radsi neurcita odpoved :D

      Vymazat
  5. Acheron je jednoducho najuzasnejsia postava o akej som kedy citala, celkovo seria knih o temnych lovcov,snolovcov a zverolovcov je uzasna.

    OdpovědětVymazat
  6. Neviete či sa bude kniha prekladať?

    OdpovědětVymazat