středa 24. dubna 2013

Abigail Yager

http://www.sherrilynkenyon.com/wp-content/uploads/2011/06/abigail1.jpg

"Já nejsem posedlá... Myslím že jsem náruživá."

Jako osiřelé batole, byla Abigail Yager přijata do jedné upírské rodiny a v ní vyrůstala ve víře, že Temní lovci se živí lidmi a jsou velkou hrozbou pro lidstvo. Proto jakmile dospěla, začala ochraňovat svou adoptivní rodinu a dělala všechno proto, aby Temní lovci byly vymíceny ze země. Ale jejím největším posláním je, připravit se na den, kdy najde toho, kdo povraždil její rodinu: Jesse Bradyho.



Pravé jméno: Abigail Yager

Přezdívka: Abby

Moje série: Dark-Hunter

Označení: Člověk

Výška: 160cm

Barva vlasů: Černá

Barva očí: Modrá

Partner: Soumrak

Čím si ráda krátí čas: Broušení své sady nožů

Oblíbená zbraň: Cokoliv co utne hlavu Temnému lovci

Motto: Sekej dobrotu. Uteč. Nebo zemři.

Nejhorší nepřítel: Soumrak Brady

Vtipná fakta:
"Jsou dobří, lepší, nejlepší... a pak jsem tu já. Tak se modlete, ať se nedostanete pod můj radar.
"Někteří lidé si myslí, že jsem netrpělivá. Ale já nemám čas, aby se o to starala."
Abigail se poprvé objevila v Retribution.



Moje foto:

http://www.sherrilynkenyon.com/wp-content/themes/sherrilynkenyon/_includes/timthumb.php?src=/wp-content/uploads/2011/07/0-andyspride.jpg&h=72&w=72&zc=1&q=75

1 komentář:

  1. Človek že by vedel zabiť temných lovcov??? Teším sa....

    OdpovědětVymazat