úterý 12. února 2013

Vánoční svátky Temných lovců

vánoční svátky temných lovců


Vánoční svátky Temných lovců

-Přeloženo-

Jedná se o speciální vánoční příběh, který je o gangsterovi Gallagherovi a Simi, kdy je Gallagher dočasně do New Orleans na pomoc v boji proti démonům.

http://www.sherrilynkenyon.com/wp-content/uploads/2011/06/gallagher2-145x145.jpg
Gallagher
"Pokud je nemůžete oslnit leskem, tak zkuste rébus s kulkami."
James Cameron Patrick Gallagher se narodil v irské chudinské čtvrti New Yorku. Syn chudých přistěhovalců, se vystoupal přes pozici v irské mafii, až na hlavního šéfa zločinu. Kvůli jeho rychlosti v hněvu, se mu nikdo nechtěl postavit, natož ho zkrotit. Až do dne kdy potkal dceru portugalských přistěhovalců.
Okamžitě se zamiloval a vzepřel se jakýmkoliv nárokům, který si na ni kdo mohl dělat. Díky tomu, jak svou ženu zbožnoval, tak se snažil jít tou správnou cestou, ale sudičky tomu chtěli jinak. Ve chvíli, kdy spěchal do nemocnice za svou ženou, která rodina dítě, byl zastřelen úřady.
Sotva o sto let později, je z Gallaghera jeden z nejmladších Temných lovců, který si ještě zvyká na svoje schopnosti a odpovědnost. Ale stále je divoký, nezkrotný a extrémně nepředvídatelný.


http://www.sherrilynkenyon.com/wp-content/uploads/2011/06/simi.jpg
Simi
"Dej mi, Akri, dej. Já to chci všechno."

Ahoj, já jsem Simi, to ale neznamená jenom jméno, je to taky přístup k životu. Simi by vám to chtěla vysvětlit, ale pak by vás musela zabít, a i když by jste pro Simi byli velmi chutní, Akri je vždy velmi rozmrtelý, když si dá Simi lidskou sváču. Akri to vždy ví, ale nikomu to nikdy neříká.
S Akri už jsem moc dlouho. Jak dlouho? Nevím. Jsou to už ty psí leta. Co je to vlastně psí rok? Simi jednou měla psa, ale snědla ho, takže meněl ani ten jeden psí rok. Ten pes na mě vyštěkl a Simi si posmyslela, hmm, štěkající pes... barbecue omáčka, no a ta mě přivedla na moje velmi oblíbené jídlo. Miluji cokoliv grilovaného. Jednou jsem si oblíbila jeden druh barbecue, ale Akri říkal, že to nesmím nikomu říkat a že to musí opustit můj jídelníček. Byl velmi naštvaný, že to Simi někde řekla a tak už nikomu neříkám.
Takže kde jsem to skončila? Jo, už vím. U ochrany Akriho, což je zvláštní, protože často říká, že potřebuje někoho, kdo by ho chránil přede mnou. Vůbec nechápu, jak to myslel. Simi je totiž moc dobrý ochránce. Vždy sním toho, kdo ho obtěžuje. Pro každého, kdo nemá rád mého Akriho mám jediné slovo... grilování. Někdy si vystačím i s tousty, ale ty jsou moc křehcí, takže dávám přednost grilování.
Pokud je řeč o mém oblíbeném panošovi, tak Nicky je opravdu moc hodný. Nechci si ho ugrilovat. A to vypadá vážně moc chutně. Akri říká, že nikdy nesmím na veřejnosti říkat to, co bych si přála, tak to Simi nedělá. Ale je fakt moc hodný, když Simi zavolá, takže ho mám ráda a nepoužiju na něj barbecue.
Můj oblíbený čas je teď, protože se právě nikdo nesnaží Simi připoutat ke kůlu a nesnaží se Simi usmažit na grilu. Vůbec se mi nelíbilo, když mě před dlouhou dobou, lidé vyháněli z měst a křičeli na mě. Cvičení je moc dobré, ale není dobré, pokud cvičíte se Richardem Simmonsem, ten se Simi vůbec nelíbí. Simi se mu totiž nelíbila a tak se ani nelíbí Simi.
V takovém případě mi Akri říká, abych s tím okamžitě přestala, nebo mi vezme mojí plastovou kartičku. A já mám moc ráda svoji plastovou kartičku, lidi pak mají pro Simi hodně krásný věcí. A Simi je pak všechny dostane. Akri mi taky říká, že bych pořád něměla být připojena na moje QVC, které mi dělá takovou radost. V tu chvíli mám chuť Akriho ugrilovat. Ale protože jsem Akrimu tak oddaná, tak ho zabít nemůžu.
Jé, tak já už musím jít. Tak Čauky-čauky.

Žádné komentáře:

Okomentovat