pátek 8. února 2013

Tanec s ďáblem


http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmcy6k_wKBwHmHsn0YSnd6fjjuIxez43TGgUpoYSobsLlWJp9R


TANEC S ĎÁBLEM

-Přeloženo-



Zarekův úhel pohledu:

Temní Lovci: Bezduší strážci, kteří stojí mezi lidstvem a těmi, kdo chtějí vidět lidstvo zničené. NO jasně. Jediným cílem tý sviňáčky výsosti bylo, abych strávil věčnost sám.

Šílenství: Stav, kterým by trpěla většina lidí, která prošla tím, čím jsem musel projít já. Avšak já netrpím šílenstvím každou minutu.

Důvěra: Já nemůžu nikomu věřit… dokonce i sám sobě. Jediné, v čem mám jistotu, je moje schopnost ubližovat všem, kdo se mi připletou do cesty a dělat všechno špatně, v každé situaci.

Pravda: Celý lidský život jsem žil jako římský otrok a jako Temný lovec jsem byl 900 let v exilu. Teď už jsem fakt unavený z té věčnosti. Chci znát pravdu o tom, co se stalo v noci, kdy jsem byl vyhoštěn.
Nic tím nezískám, ani neztratím.

Astrid (V řečtině to znamená hvězda): Je to výjimečná žena, která vidí přímo do jádra pravdy. Ta odvážná a silná žena, je jediným světelným bodem v mé věčné tmě. Její dotyky mě dokážou celého roztřást a její úsměv dokáže rozbít moje chladné srdce.

Zarek: Říká se, že i naprosto zatracenému člověku, může být odpuštěno. Nikdy jsem v to nevěřil, až do noci, kdy mu Astrid otevřela svoje dveře, a ukázala mu, že i to divoké zvíře v něm, dokáže být člověkem. Ukázala mi, že chci být milován a milovat. Ale jak se může bývalý otrok, jehož duše je ve vlastnictví řecké bohyně, dotknout snu, natož pak držet v náručí ohnivou hvězdu?


Zarek
"Dovol mi, abych ti popsal mou práci. Já, Temný lovec. Ty, Daimon. Praštím tě. Krvácíš. Zabiju. Zemřeš."

Zarek se narodil jako nežádoucí syn řecké otrokyně a římského senátora. Okamžik po jeho narození ho jeho matka předala sluhovy s rozkazem, aby ho zabil. Sluha vzal dítě na milost a donesl ho jeho otci, který pro něj neměl o nic větší využití, než jeho matka, takže se stal Zarek obětním beránkem šlechtické rodiny.
Nikdo neví, jak zemřel a proč zaprodal svou duši - je to velmi dobře střežené tajemství. Nikomu nevěří. Málokdy spolupracuje s ostatními temnými lovci, a když už to dělá, tak vždy s nechutí a největším opovržením.
Vzhledem k jeho vytrvalosti v neposlouchání rozkazů (ani těch od Artemis) a nedostatku ohleduplnosti ke komukoliv jinému, než jemu samému, je držen v izolaci na Aljašce, kde je jeho činnost výrazně omezena a pečlivě sledována. Existuje mnoho lidí, kteří se obávají, že jednoho dne obrátí své schopnosti nejen proti Daimonům, ale i proti lidem.
Astrid

"Nejlepší úsudek přichází se zkušenostmi. Většina zkušeností pochází ze špatných úsudků."

Astrid ztratila veškerou víru v lepší stránku člověka. Unavená z věčného posuzování černých srdcí, nechtěla s nimi mít nic společného. Ale když k ní přišel Acheron a požádá jí o vzácnou laskavost, nemůže říct ne.
A je to to nejlepší rozhodnutí, které kdy udělala.

1 komentář: