úterý 12. února 2013

STYXX


STYXX

-Přeloženo-
DARK HUNTER 23

Překlad Monika
Korektura Kerris

Zrovna když si myslíte, že soudný den skončil…

Před staletími Acheron chránil lidskou rasu tím, že uvěznil starověké zlo usilující o absolutní zničení. Nyní je zlo volné a dychtí po své pomstě.

Jako dvojče Acherona, Styxx nebyl vždy na jeho straně. Strávili staletí tím, že si šli po krku místo toho, aby si chránili záda. Teď má Styxx šanci, aby dokázal svou loajalitu vůči bratrovi, ale pouze v případě, že bude ochotný vyměnit svůj život za Acheronův.


Bethany se narodila na špatné straně, což způsobilo, že je její rodina navěky uvězněná. Teď, když je venku, nic jí nezabrání, aby splnila dohodu, která je osvobodí. Musí vzít život poslednímu žijícímu Atlanťanovi a ona nezklame. Ale věci nikdy nejsou takové, jaké se zdají být, a Acheron není poslední ze svého rodu.

Styxx a Acheron musí odložit svou minulost a musí se naučit vzájemné důvěře, nebo budou jen víc trpět.

Přesto, je těžké riskovat vlastní život pro někoho, kdo se vás kdysi pokusil zabít, zvlášť, když je to vlastní dvojče a když je loajalita v háji a nikomu nemůžete věřit, ani sám sobě. Jak si najdete cestu z temnoty, která chce pohltit celý svět? Temnoty, která vám chce pohltit celou duši?







Styxx
Pokud hrubá síla nevyřeší tvé problémy, nepoužíváš jí dost.

Identické dvojče Acherona, Styxx se narodil do bohatství a moci. Během jejich smrtelného života Styxx věřil, že je starším bratrem, který je ponížený tím, že je Acheronovým příbuzným. Skutečnost, že vypadají stejně, to dělala vše ještě horší. Vášnivě Acherona nenáviděl.
Bohužel, jejich životy jsou svázané. Takže když Apollo zabil Archerona, Styxx zemřel také. A když se Acheron vrátil k životu, Styxx také.
Ne, že by z toho byl nadšený.
Bethany




 Všechno jsou jen hry a zábava, dokud někdo nepřijde o zdravý rozum.

Jako dcera Egyptského boha Seta a Atlantské bohyně Symfory, vyrůstala Bethany v Atlantském panteonu jako jejich bohyně hněvu, bídy a lovu. To byla úloha, kterou si nikdy nevychutnávala a před svými povinnostmi našla mír ve chvíli, kdy utekla do lidského světa a zamilovala se do mladého zemědělce jménem Hector. Pro něj byla ochotna vzdát se svého božství a žít jako smrtelník v jejich světě.
Ale toho samého dne, kdy Bethany potkala Hectora a utekla s ním, Apolymi zničila celý jejich panteon a uvěznila Bethany.
Teď, když je svobodná, přísahá, že ukradne Apollymi to, co ona ukradla jí. Ty, které miluje nejvíce. Nic a nikdo ji nezastaví. Nikdy.





Druhá část

38 komentářů:

  1. doufá že todle nebude poslední díl, mám tuto sérii moc ráda a new jestli bych bez ní přežila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemel by byt, alespon co jsem nekde cetla, tak Sherri planuje jeste dalsi dily :P

      Vymazat
  2. Teda jmenovitě na tenhle díl jsem fakt zvědavá. Už se nemůžu dočkat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemůžu se dočkat!! Před chvílí jsem taky narazila na fotky konceptu téhle knížky:

    http://pinterest.com/pin/172192385725354564/

    Má to víc než 1 600 stran!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Cože??????????? 1600 stran? To je skoro 2x tolik co Archeron. Dobře, hlavně žádnou paniku. Právě si zuřivě masíruju svoji trpělivost. Jestli se do toho celého pustíte, tak to teda více než klobouk dolů. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty se do té bichle fakt pustíš? Tak to ti asi nechám vystavit pomník v životní velikosti a budeš mít můj nehynoucí dík :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, fakt :-). Už jsem začala, takže jsem odhodlaná to dokončit. Asi to chvíli potrvá, protože je to vážně moře stránek, ale já jsem vytrvalá :-D. Jakmile si přeložím pár kapitolek dopředu, abyste nemusely čekat dlouho na další, začneme přidávat. Pomník mi raději nestavěj, ten mám spojený s těmi, co už tu nejsou :-D. Bude mi stačit nějaký ten komentář pod kapitolkou (koneckonců překládám, protože mě to baví a protože vám chci udělat radost - kéž by všechno na světě fungovalo na tohle platidlo :-D). Monika

      Vymazat
    2. Dobrý, fajn, pomník nebude. Ale můj nehynoucí dík stejně dostaneš :-). Teda, to je kapitolek. Nu což odpovídá to počtu stránek.
      Posílám ti spoustu trpělivosti a chuti do překladu :-))))

      Vymazat
  6. juuuuu diky..už sa neviem dočkať...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle bude něco, fakt tolik stran, tak to předem díky za překlady.

    OdpovědětVymazat
  8. Nuž kočky máte čo robiť :D prajem Vám pevné nervy :)

    OdpovědětVymazat
  9. těšííííííííím se :-), jste nejlepšíííííííííí :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Dúfam, že Ti to nadšenie vydrží počas celej doby, čo budeš prekladať. Ak nie daj vedieť, budeme sa snažiť všemožne Ťa podporovať (myslím, že hovorím za všetkých, ktorí sa tešia na preklad).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu. Jsem ráda, že se na překlad těšíte a doufám, že mi to půjde rychle, abyste nemusely moc dlouho čekat na další části. Monika

      Vymazat
  11. Ahoj dá se to někde stáhnout v originále? díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neviem, kde to nasla Kerris, ale je to na mailu, takze si on mozes zaziadat poslanim ziadosti na mail.

      Vymazat
  12. Neskutocne sa tesim na preklad :-))))

    OdpovědětVymazat
  13. juuuuu. neskutocne sa tesim na preklad a drzim plce nech ti to nadsenie vydrzi az do konca..... som strasne rada ze prekladate tieto knizky pre nas co nevieme po anglicky.... dakujem :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Uz se tesim a cvicim nervy, aby to vydrzely :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak klobouk dolu a uklona az k zemi pred tim kdo to preklada a samozdrejme kdo dela korekturu .Mate muj obdiv a diky !!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Můj ty bože, už jsem se prokousala skoro na konec knihy a musím říct, že po tom všem, musí člověk začít Acherona totálně nenávidět! Já snad ani nechcu číst co bude dál. Nejlepší kniha jakou jsem kdy četla!

    OdpovědětVymazat
  17. Noooo tak to jsem napnutá jako kšandy...já mám ráda takový ty nepochopený záporáky, kteří měli těžký život a nakonec se napraví a nejdou svoje štěstí...a tohle bude asi ještě libovější. než si myslím. Takže ti mockrát děkuju, že ses do toho pustila a držím palce, at ti nedojde trpělivost

    OdpovědětVymazat
  18. holky jste prostě úžasné, smekám. držím palce a hodně štěstí s dalším překladem, už se moc těším na další kapitoly

    OdpovědětVymazat
  19. Baby, klobúk dole ! :) Vážne Vám to ide rýchlo :) Teším sa, keď si to budem môcť stiahnuť celé :3

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji za překlady :) Prvně jsem si přečetla Acherona, který si mě dostal, a tak jsem sáhla po dalších dvou knihách (I ďábel může plakat, Noční rozkoše). Všechny tyto knihy jsem přečetla jedním dechem ani ne za měsíc. Pak jsem si řekla, že chci přece jen znát i tu druhou stranu.... Nelituji toho, jelikož Stixx si mě dostal snad ještě víc. Těším se na další pokračování. Máte můj obdiv, že tolik knih vůbec překládáte :)

    Annabel

    OdpovědětVymazat
  21. Také zde musím složit svůj obdiv, že jste vydrželi tak dlouho překládat a nevzdali to. Vážím si toho a asi nebudu mluvit jenom za sebe, když řeknu, že jste vážně dobré.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, len som chcela upozorniť, že pri kliknutí na "20. srpen 9532 př. n. l." hodí nasledujúcu kapitolu ...... a tiež veľké ĎAKUJEM, že prekladáte túto knižku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SAKRA! Se v tom uz ztracim, jak je tech kapitol moc :D Diky za upozorneni, opravim to

      Vymazat
  23. Ahoj kdy budou další kapitoly?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já už překládám současnost, kapitoly z minulosti jsou právě na korekci u Kerris, takže až to rozplánuje na blog, objeví se tu další. Jelikož už jsem v současnosti, neplánuji si dělat v překládání příliš velké pauzy, takže bychom se už snad měli všichni brzy dočkat konce :-)

      Vymazat
  24. Děvčata další části by to chtělo :-(

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Můžete, prosím, přidat další kapitoly. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  27. Chcem sa veľmi pekne podakovať za preklad a korekciu Styxxa.....ako som milovala Acherona a nad Styxxom som krútila hlavou...teraz je to úplne inak.....Denne som striehla na novú kapitolku...a vždy to stálo za to!
    ĎAKUJEM ...ĎAKUJEM .....ĎAKUJEM
    PS:..k tetovaniu Acherona pribudol aj Styxx :-*

    OdpovědětVymazat
  28. Holky tohle mi nedělejte. Nemůžete mě nutit nenávidět Ashe. Ty kapitoly z minulosti byly děsivé, ale ty ze současnosti mě nutí bulet do polštáře. Velmi děkuji za překlad a korekci a nejen této fakt dlouhé knihy, ale i všech ostatních.

    OdpovědětVymazat
  29. Holky, moc díky za překlady. Přečetla jsem všechny díly, ale až Styxx mě donutil si poplakat ...

    OdpovědětVymazat
  30. Klobouk dolů před překladatelkou i korektorkou ;) Dráža

    OdpovědětVymazat