pátek 8. února 2013

Noční rozkoše

Noční rozkoše

NOČNÍ ROZKOŠE

-Přeloženo-



Podívejte se, jak to všechno začalo…

Už jste někdy chtěli vědět, jaké to je být nesmrtelný? Jaké to je toulat se po nocích a pronásledovat zlo, které se živí lidmi? Mít neomezené bohatství, neomezenou moc?

To je moje existence, je to temné a nebezpečné. Tisíckrát jsem si hrál na hrdinu, ale nikdo mě nezná. A miluju z toho každou minutu.

Alespoň to jsem si myslel až do noci, kdy jsem se probudil připoutaný k mojí nejhorší noční můře: účetní. Je chytrá, sexy, vtipná a nechce mít nic společného s nadpřirozenem.

Přitažlivost, kterou k Amandě Devereauxové cítím, jde proti všemu, co zastávám. Nemluvě o tom, že když jsem se posledně zamiloval, stálo mě to nejen můj lidský život, ale i duši. Teď nacházím sám sebe doufajícího, chtějícího věřit, že láska a věrnost stále existují.

A ještě více zneklidňujícím nacházím otázku, jestli existuje nějaký způsob, jak by žena mohla milovat muže, jehož jizvy z bitev jsou hluboké a jehož srdce je poškozeno zradou tak zuřivou, že si není jistý, že někdy bude znovu bít.

Kyrián Thácký


http://www.sherrilynkenyon.com/wp-content/uploads/2011/06/kyrian21.jpg
Kyrián
"Kořist pro vítěze!"

Narozen jako princ a dědic Thrácie, byl Kyrian vyděděn, když se proti přání jeho otce, oženil s bývalou prostitutkou. Jako legendární makedonský generál, vedl dlouhou vítěznou cestu skrz Středomoří během čtvrté makedonské války. Kronikáři píší, že by dokázal prolomit Římské sevření nad světem a mohl prohlásit Řím za svůj vlastní.
Což by se podařilo, pokud by nebyl zrazen vlastní ženou a předán do rukou nepřátel. Byl mučen několik týdnů a následně popraven dědem Valeriuse.

Amanda

"Můj dům vypadá, jako kdyby v něm celý den sedělo tornádo a sledovalo TV."

Jako obchodní účetní, Amanda nechce mít nic společného s paranormálním světem jejích sester. Má ráda normálnost, ale když se její psychické síly projeví, všechno se v ní zlomí a její život už nikdy nebude stejný

5 komentářů:

  1. Ja taky:P
    Dekuji moc za nadherny preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za překlad. :)

    OdpovědětVymazat