pátek 8. února 2013

Noční objetí

Noční objetí

NOČNÍ OBJETÍ

-Přeloženo-



Vážený čtenáři,

Život je skvělý. Čekám na kávu a beignetky a svého nejlepšího přítele mám na telefonu.
Jakmile slunce zapadne, jsem ta nejhorší věc, která se plíží po nocích: přikazuji elementům a neznám strach.
Po celá staletí jsem chránil nevinné a hlídal lidstvo, ujišťoval se, že lidé jsou v bezpečí ve světě, kde si nikdy nikdo nemůže být ničím jistý. A všechno co jsem na oplátku chtěl, je kráska v červených šatech, která ode mě nechce nic víc než jednu noc.

Místo toho jsem utíkal před vozem z Mardi Gras, který se mě snažil zabít, když mi krásná žena zachránila život, jen nikdy nepochopím, co mi udělala s kalhotami.

Okázalá a extravagantní Sunshine Runningwolf je pro mě ideální žena. Nechce vědět co se dnes v noci stalo, nechce žádné vazby, ani dlouhodobé závazky.

Ale pokaždé, když se na ni podívám, zasteskne se mi po snech, které jsem pochoval před staletími. S jejím nekonvenčním chováním a schopností mě poplést, je Sunshine ten člověk, kterého jsem tolik potřeboval. Ale milovat ji by jistě bylo její smrtí.

Jsem prokletý, nikdy jsem nepoznal štěstí nebo mír, tedy ne moc na dlouho, protože můj nepřítel se připravuje v noci, zničit nás oba.

Talon z Morrigantes


5 komentářů:

  1. Prima, že je to přeložené, ale proč někdo nekontroloval i gramatiku? Tolik chyb jsem snad v žádné překládané knize ještě neviděla. A několik výrazů je vyloženě špatně přeložených, nemluvě o tom, že Talon nemá pět set tisíc let, ale jen patnáct set. To nikomu nepřipadlo divný?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už dlouho se na to hledá Korektor. Pokud by ses toho chtěla ujmout. budeme jen rádi. Napiš mi svůj email :D

      Vymazat
    2. Pokud ještě hledáte korektora, tak bych se ráda přihlásila :) Knížky od Sherrilyn mě moc baví číst :) - mail: andreapolakova4@gmail.com

      Vymazat
  2. pro fanoušky co ji musí mít i na papíru! Knihcentrum vydává od prosince
    http://www.knihcentrum.cz/objeti-noci/d-158128/

    OdpovědětVymazat

Talon
"Něco ti řeknu, proč nejdeš zpátky ke slušňákům a nás drsňáky nenecháš na pokoji"

Talon je synem Druidského velekněze a keltské královny. Sám byl v Británii považován za velkého náčelníka, který zaháněl útočníky a chránil svůj klan proti všem hrozbám.
Během krátké doby mu zemřel strýc, teta, manželka i syn a bylo mu řečeno, že je prokletý starými bohy. Že budou ničit jeho sestru, jeho lid a jeho pozemky, dokud bude živ. Aby uklidnil bohy, musel jim být obětován.
Jakmile ho jeho lid připevnil k oltáři, zabili mu před očima sestru a obrátili se proti němu. Ochotně zaprodal svou duši pro pomstu. Na rozdíl od ostatních temných lovců, je zcela odpojen od našeho světa. Talon se prochází na okraji světů s pomocí duchů, jeho průvodců. Jsou tací, kteří se domnívají, že jestli někdy uvolní své potlačované emoce, jeho nestabilní keltská krev zničí nejen jeho, ale i jeho blízké.
Sunshine
"Oooo, to je mňamózní zadek!"

Sunshine byla jen průměrnou umělkyní s bosýma nohama až do pozdní noci, kdy jí jisté setkání ukázalo jinou stránku světa, o jehož existenci se jí ani nesnilo. A také nalezla část své vlastní historie, kterou by si nevysnila ani v nejdivočejších představách.
Loading...

Pravidelní čtenáři

Počet zobrazení stránky