sobota 9. února 2013

Hříchy noci


http://nd04.jxs.cz/661/968/de60b66af3_76122034_o2.jpg

Hříchy noci

-Přeloženo-


Ve světe Temných lovců existuje kodex cti, kterým se musí řídit všichni, i ti "špatní hoši": Nikdy neublížit člověku. Nepít krev a nikdy se nezamilovat.

Ale nyní si každý Temný lovec myslí, že je nad zákonem a mylně se domnívá, že má nějakou moc nad životem a smrtí lidí.
A to je taky důvod, proč jsem byl stvořen. Kdo jsem? Jsem nebojácný postrach pro všechny kdo se protivý zákonu. Každý kdo ho překročí, čelí mému rozhořčení. A nikdo z nich se mě nemůže dotknout. Nikdo z nich mě ovlivnit.
Jsem neoblobný a bezcitný.

Nebo jsem si to myslel, dokud jsem nepoznal Temnou lovkyni, se jménem Danger (Nebezpečí), jejíž jméno bylo synonymem jejího života. Vůbec nikomu nedůvěřovala. Ani mě ani nikomu jinému. A kdo by se jí divil? Vždyť jsem přišel jako soudce, porotce a kat, a pravděpodobně odsoudím většinu jejích přátel. Přesto klíčem k záchraně některých z nich, byla právě ona. Bez ní jednoznačně všichni zemřou.

Dangereuse St.Richardová je pro mě smrtícím rozptýlením. Je v ní něco, díky čemu se mi rozbuší srdce, o kterém jsem si myslel, že je dávno mrtvé. A den po dni se učím pečovat o lidi, které budu muset zabít.

Ale nejvíc ze všeho se učím pečovat o ni. Jak mě to k ní může tak přitahovat, když ty nejstarší síly země si žádají smrt všech? Je to závod se zlem a jedinou nadějí lidstva je, že udělám svou povinnost. Ale jak mám dělat svou povinnost, když to znamená, že budu muset obětovat tu jedinou ženu, kterou jsem kdy doopravdy miloval?



Danger
Pojmenovaná po babičce Eleanor z Aquitaine a narodila se jako dcera francouzské herečky a francouzského šlechtice, Danger vyrostla na jevišti. Milovala svůj život a své rodiče, do té doby než Francouzská revoluce roztrhala její svět na kusy. Chycena mezi dvěma soupeřícími frakcemi, odmítla vidět vznešenou polovinu rodiny zabitou. Použila své konexe v divadle, snažila se schovat svého otce a vznešené poloviční sourozence do Anglie. Její manžel byl ten, kdo ji zradil do rukou Výboru. Byla zabita při snaze ochránit malého bratra a sestru od gilotiny. Proto se připojila k Temným Lovcům, Danger má řekněme, problém v přístupu. Nevěří nikomu a má velmi zvláštní místo ve svém srdci pro děti.
Alexion
Brutálně zrazený Alexion je velmi tichý muž, který věří, že mluvení není nic jiného než lehká hůl k bití. Je skutečně andělem smrti a není nikdo, kdo by ho rád potkal v temné ulici. Je totiž bleskurychlý, velmi brutální a nikdy nebere vězně.

7 komentářů:

  1. kde bych jí našla abych si jí mohla přečíst?

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím vás,neni to tu preložené. Kde by som tu knihu našla?

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím vás,neni to tu preložené. Kde by som tu knihu našla?

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za zaslání knik,jste úžasné...

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja si ju prosim,na ulozto nieje:(

    OdpovědětVymazat
  6. ... Veskere informace o tom, jak ziskat knihy, mate v zalozce info. Vazne netusim, kam jinam to uz napsat, aby si to lidi precetli.

    OdpovědětVymazat