pátek 8. února 2013

Milenec snů

MILENEC SNŮ

-Přeloženo-



Být uvězněn se ženou v ložnici je vážně skvělá věc. Být uvězněný ve stovkách ložnic přes dva tisíce let není. A být prokletý do knihy jako sexuální otrok na věcnost může zničit den i spartskému válečníkovi.

Jako otrok lásky, já vím o ženách všechno. Jak se jich dotknout, jak si je vychutnat a především, jak je potěšit. Ale když jsem byl vyvolán, abych splnil sexuální fantazie Grace Alexenderové, zjistil jsem, že je to první žena v historii, která mě vidí jako muže, který se trápí. Vážně se obtěžovala s tím, aby mě vytáhla z postele a zavedla mě do světa. Znovu mě naučila milovat.

Ale já jsem se nenarodil, abych poznal lásku. Jsem prokletý, abych na věčnost byl sám. Jako starověký řecký generál, jsem už dávno poznal svůj smysl. Ale teď jsem našel Grace - tu jedinou věc, bez které moje zraněné srdce nemůže přežít. Jistě, láska může vyléčit všechny rány, ale dokáže zlomit dva tisíce let staré prokletí?



Julian
"Trpělivost je cnost, stejně jako meč v pevné paži."
Julian se narodil jako syn legendárního sparťanského velitele. Vychovaný dle vzoru jeho sparťanských bratrů, nikdy nepoznal žádnou lásku žádného druhu. Jeho dětství bylo kruté a nemilosrdné. Jako muž si vybojoval svou cestu na vrchol a stal se nejobávanějším makedonským generálem své doby. Byl velitelem, který trénoval Kyriana z Thácie a jakmile se Kyrián také stal velitelem, společně si probojovávali vítěznou cestu přes Středomoří a málem položili Řím na kolena.
Bohužel, akt brutální zrady dostal Juliana do přímého kontaktu s řeckými bohy a zavinil, že byl zaklet do svitku, který byl později svázaný do knihy. Pro zbytek věčnosti je jen sexuálním otrokem, jehož jediným cílem je uspokojit ženu, která ho přivolala po dobu jednoho měsíce.
Mimochodem, je opravdu dobrý v tom, co dělá…
Grace

"Zkušenost je něco, co získáte až těsně poté, co to potřebujete."
Graceje sexuální terapeutka, která navždy odpískala muže. Až do noci kdy jí její šílená přítelkyně dá ten nejvíce pobuřující dárek všech dob: řeckého otroka sexu. To je vážně něco, co nedostanete každý den. A je to přesně to, co se stane, když se dáte dohromady s jednou ze sester Devereauxových.
Ale to je pro Grace v pořádku. Těchto posledních jedenáct let bylo nejlepší součástí jejího života. Teď je psycholožkou a terapeutkou pro většinu nelidských dílků, žijících v New Orleans.

6 komentářů:

  1. Nádherná kniha a skvělý překlad :)
    Děkuji strašně moc za překlad :)
    Danka

    OdpovědětVymazat
  2. Pekná kniha a kvalitný preklad.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasná kniha, skvělý překlad, dokonalý pár a příběh, moc děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná kniha,skvělý překlad,děkuji..

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za překlad a korekturu, super knížka. Rozhodně se pustím do dalších dílů :-)

    OdpovědětVymazat